Çok Süper Soru için teşekkür ederim. @elifycdg ve @ksRehber
Kahvaltı sofrasında olmazsa olmaz dediğiniz yiyecek hangisidir?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim. @elifycdg ve @ksRehber
Benim için kahvaltı sonunda yediğim Nutella olur.

GeceMuhafızı
17 Ekim, 2022 Pazartesi Saat 00.07
Zeytin domates peynir kizarmis ekmek kafi
Azıcık aşım ağrısız başım doğru söylüyorsun
Yeter nolcak fazlasi zarar...
Böyle kanaatkar insanları seviyorum
👍👍👍
Eğer sakıncası olmazsa seni takip ettim vallahi burada böyle insanlara denk gelemiyorum kusura bakma
Bende goremiyorum bikac kisi haric hele kendini yuksekte tanitan tipler biraz mutevazi olsalar iyi olcak yakismiyo yani
Sakincasi yok edebilirsin
Teşekkür ederim takip ettim
Ya burası önceden daha kaliteliydi son dönemlerde iyice yaş ortalaması düştü 18 yaş altı kişiler kullanmaya başladı
Kart zamparalarda var kendini farkli tanitan kendini oven kadin dusmanlari bi gitseler
Kendini oven tiplerden nefret ederim yok evlenmek istiyomusda burasi evlilik sitesi degil zivanadan cikmislar medaratorlerin imha etmesi lazim boyle tipleri
Ya tamam kabul ediyoruz burası evlilik sitesi değil ama mesela benim abim buradan evlendi kısmetini ne zaman nereden çıkacağı hiç belli olmaz ki
Ben zaten ciddiye almıyorum ya buradaki çoğu insanı hayal gücünü burada gerçek gibi yazıyor
Aynn katiliyorum genelleme yapmadim bazilari icin
Ya ben mesela burada genelde böyle konuştuğum sohbet ettiğim insanlar oldu arkadaş birisiyle sohbet ettim kız deist çıktı birisiyle sohbet ettim ateist çıktı ulan ne demiş normal birisi denk gelmiyor
Tesekkur ederim e. i. g icin 😌
Rica ederim tanışmak istediğim tek insan ☺️
Peynir
Hangi peyniri seversin
Yanında da karpuz 🍉 güzel gider.
Cevap
6Cevap
Nutellanın tadı iyice bozulmuş çok kötü yanı. Yedikçe midemi bulandırıyor resmen o kadar kötü ki. Ama Torku efsane. Torku ❤️ Daha kıvamlı ve yoğun
Ben daha önce torkuyu da yedim ama o da bana biraz fazla şekerli geldi tabii ki tercih
Bana göre ekmek 🍞💙
Mısır ekmeğim 😂
O da olur yeter ki ekmek olsun gurmeci abi jjhk 😅
😂😂😎😎
Agamm hadi kendine iyi davran
Teşekkür ederim kardeşim hayır olsun
Proteinli peynir
Güzel
Peynir
Güzel
Yoğurt
Güzel olur soğuk soğuk
Nutella 🤤
Peynir
Çikolataaaa
Ben kahvaltıyı yaptıktan en son çikolata yiyorum
Ama belli bir noktadan sonra da zararlı yani dozunda tüketmek gerekiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar