Yeme & İçme Noodle'ı az sulu mu, çok sulu mu seversiniz? Boavistaa Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Suyu fazla olmalı. Suyu fazla olduğunda tadı daha yoğun geliyor. Noodle'ı az sulu mu, çok sulu mu seversiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Noddle az sulu 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Çok olmayacak olsa bile kıvamı olacak böyle su gibi olmayacak daha çok sos gibi o yüzden iyice kaynatıyorum sos gibi oluyor artık 0 0 Yorumla
NevHa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl En çok suyunu seviyorum zaten, çok suyu varsa daha lezzetli geliyor. 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Az olsun çorba içiyor gibi olmsın 0 0 Yorumla
alenalena Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 91% +1 yıl Noodle çok sulu daha güzel olur bence. 0 0 Yorumla
cyclamenn Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Hiç yemedim. Açıkçası ilgimi de çekmedi hiç. 0 0 Yorumla
theastro Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Baya oldu yemeyeli hatırlamıyorum snsjsj 0 0 Yorumla
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çok az olacak yoksa yenmiyor 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Az sulu 0 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Az sulu. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Noddle az sulu
Çok olmayacak olsa bile kıvamı olacak böyle su gibi olmayacak daha çok sos gibi o yüzden iyice kaynatıyorum sos gibi oluyor artık
En çok suyunu seviyorum zaten, çok suyu varsa daha lezzetli geliyor.
Noddle'ı susuz severim
Az olsun çorba içiyor gibi olmsın
Suyu fazla olmalı.
fark etmez bana noodle olsun
Noodle çok sulu daha güzel olur bence.
Hiç yemedim. Açıkçası ilgimi de çekmedi hiç.
Baya oldu yemeyeli hatırlamıyorum snsjsj
Çok az olacak yoksa yenmiyor
Az sulu
Az sulu.
Bencedeee
Çok suluu
Az sulu