Boza ve Şıra... ikisini de denemedim ama şu sıralar denemediğim lezzetlere merak saldım😂 deneyenler varsa yorumlara hangisi daha leziz?


Boza ve Şıra... ikisini de denemedim ama şu sıralar denemediğim lezzetlere merak saldım😂 deneyenler varsa yorumlara hangisi daha leziz?


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Boza severim
boza daha güzel görünüyor. bozacının şahidi şıracı :D
Boza. Vefa'da denedim, lezzetli bir şey. Tavsiye ederim.
Şıra denemedim ama boza denedim ekşimsi bi tadı var ama güzel bir bardağı bitirirsin herhalde
Ikisi de olur ama madem yeni lezzetlere merak sardın sana bir tavsiyem var.
Şıra daha güzel.
Şırayı hic denemedim tatli mi
Bozayı hiç sevmedim 😕 şırayı denemedim
Bozayı tercih ederim.
Boza
Hiçbirini sevmem
Bozaa
Acaba tatları nasıl
Boza severim.
Boza