Ben zaman farketmeksizin yemek yiyen, bir şeyler atıştıran biriyim. Bu gece de çayın yanında cevizli sucuk, bisküvi ve cips var. Sizce gece çayın yanına en çok hangi abur cubur yakışıyor?
Gece çayın yanına en iyi giden atıştırmalık nedir?
Ben sofrada yer kalkarım. Sofradan kalkınca yeme işi biter bende. Canım huyum😂 O yüzden çayın yanına bir şeyler yiyemem. Çok nadirdir. Bir de çaya şeker atmadığım için yanında ne yesem yavan geliyor bana. Çayı sade içmek en güzeli.🌿