Yeme & İçme Akşam çayın yanında ne yemeği seviyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 16 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Teşekkürler Güncellemeler1 yıl #dorelendiniz 🖤🌈✨💐🥂 Akşam çayın yanında ne yemeği seviyorsunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Sigara ve kahve sadece 1 0 Yorumla
Sjsjskakaka Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl En iyisi badem. Antep fıstığı severim ama akşam akşam ayıklamak istemem çekirdek de evde çok batırıyor kurabiye vs. de kilo yapar. Tatlı zaten olmaz. 1 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Çay sevmiyorum ki. Babam bayılır çaya :D onun için demliyorum 1 0 Yorumla
Bitkin_Prenses Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kuruyemiş, bisküvi, kurabiye hangisi varsa. Ya da kek. Hepsi güzel oluyor. Kuruyemiş var bugün 😊 1 0 Yorumla
angelrosepink21 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 97% 1 yıl Çaya bandırdığım bisküvi olabilir pasta çekirdek olabilir 0 0 Yorumla
Gunah_Perisi Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Sade olsun 🤣 sonra vermesi zor oluyor 2 0 Yorumla
Angell20 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% 1 yıl Valla şu an baklava çikolata kurabiye pasta... 1 5 Yorumla cetin2861 1 yıl @Angell20 👍👍 Yorumla Angell20 1 yıl Abartmış mıyım Yorumla cetin2861 1 yıl Bence çok iyi. Yorumla Angell20 1 yıl Ahahaha Yorumla cetin2861 1 yıl Hepsinden birer tane yesen sabaha kahvaltı yapmazsın 😁 Yorumla
1ömeryıldırımm Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 94% 1 yıl Çayı sadece rakının yanında içiyorum 1 0 Yorumla
BaşakkAkrep Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% 1 yıl Sade severim ben çayı yanında pek yemem bir şey 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Sigara ve kahve sadece
En iyisi badem. Antep fıstığı severim ama akşam akşam ayıklamak istemem çekirdek de evde çok batırıyor kurabiye vs. de kilo yapar. Tatlı zaten olmaz.
Çay sevmiyorum ki. Babam bayılır çaya :D onun için demliyorum
Kuruyemiş, bisküvi, kurabiye hangisi varsa. Ya da kek. Hepsi güzel oluyor. Kuruyemiş var bugün 😊
Kahve ve tatlı tercih ederim.
Çaya bandırdığım bisküvi olabilir pasta çekirdek olabilir
Sade olsun 🤣 sonra vermesi zor oluyor
Çerez çips çikolata mısır patlağı
Valla şu an baklava çikolata kurabiye pasta...
@Angell20 👍👍
Abartmış mıyım
Bence çok iyi.
Ahahaha
Hepsinden birer tane yesen sabaha kahvaltı yapmazsın 😁
Bisküvi kek kurabiye çerez
Bisküvi veya çerez seviyorum
Bisküvi ve kuruyemiş iyi gidiyor çayla.
Çayı sadece rakının yanında içiyorum
Sade severim ben çayı yanında pek yemem bir şey
Karışık çerez tabağı en sevdiğim.
Resimdekiler yeterli 😂
Ellerinize sağlık çok güzel
Bisküvi bana göre
Çay içmiyorum uzun süredir
Kuş üzümü güzel gidiyor.
Bugün Mısır yedim
Çekirdek, cips, bisküvi
Bisküvi
sigara
Zengin aktivitesi
Hiçbir şey
Bisküvi
Menemen..
Fındık olabilir
çekirdeeekk
Çay sade güzel 🤌🤩
Tatlı 😂
Yaprak sarması.
Ekmek arası lokum.
Çikolatalı halley
Afiyet olsun
Islak kek
Tatlı yerim genelde
Çekirdek favorimm
Çekirdek ve bisküvi