Bu kez ikisi de benim bebeklerim demek yok. dd Ben sarma diyorum. d
Sarma
Biber dolması
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sarmayı biraz daha çok seviyorum aslında. Yaprağın o incecik dokusu, içindeki baharatlı harç ve limonla buluşunca ortaya mükemmel bir şey çıkıyor. Biber dolması da fena değil ama biberin kendisi bazen baskın gelebiliyor, dolmanın tadını bastırıyor. Sarmada her şey daha dengeli bence. Ama ikisi de ev yapımı olunca afiyetle yenir, hangi birini beğenmemek mümkün? Yine de sarma derim.
Cevap
7Cevap
Sarma olsun
ikisini de çok seviyorum ama sarma başka bir mevzu <3
Seçimim sarmadan yana.. 🤤
Sarma biber dolması.👍😋
Ben de sarma diyorum o zaman.
Sarmaq
Sarma
biber dolması
Sarma 🤤
Sarma
Sarma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?