3-4 saate kadar sıcak tutan yemek termosları var. Taşıması ve kullanması sizce pratik mi? Yemek termosu kullanan var mı? Kamp veya okul gibi farklı mekanlara taşımak için uygun mudur?

3-4 saate kadar sıcak tutan yemek termosları var. Taşıması ve kullanması sizce pratik mi? Yemek termosu kullanan var mı? Kamp veya okul gibi farklı mekanlara taşımak için uygun mudur?

Düşünmüştüm böyle bir şey almayı genelde ya kuru ya da sıvı olsa dahi soğuk bir şeyler götürüyorum yanımda. Pratik gözüküyor deneyebilirim sıcak bir şeyler de götürebilirim bu şekilde.
Evet kullanıyorum
Yemekler pek besleyici olmuyor ayrıca ağırlık çalışan bi insanım yanında ciğer tavuk göğsü taşımak için aldım
Kapağındaki silikon yerinden çıktı taktım bozuldu yenisini alayım dedim fabrikası kapanmis
Cevap
4Cevap
Kullanmıyorum
Termosunu ilk defa görüyorum ama bence çok kullanıllı. Özellikle benim gibi yemek konusunda seçici olanların gittiği her yerde aç kalma olasılığı yüksek olduğundan bana yanında aparatif bile olsa bir şeyler bulundurmak çok mantıklı geliyor. Termos bu işin biraz üst leveli.
çorba veya sıcak yemek istenilen yemekler için çok kullanışlı duruyor. Bazıları iki üç kaptan oluşuyor çeşit çoğaltılabiliyor
Yemeğimi dışarda yemek zorunda kalsam mutlaka taşırım
Termoslu bir tabak var bizde. Bazen onu kullanıyorum. Seviyorum.
Çok pratik ama bir süre sonra sıkıyor
Yıkaması, içine yemek hazırlaması mı sıkıcı oluyor. Yoksa taşıma mı?
Yıkaması ve hazılaması sıkıcı ama salata sever biriysen ben aylarca çeşitli salatalar yemekler taşımıştım
Nereden almıştınız link var mı 😄
Ben kütüphaneye giderken hep yemeğimi götürürüm
Kamp yerinde yapılabilir
Hyrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?