Hastalık havaları geldi çattı. Şifa bulmak için hangi bitki çayını tercih ediyorsunuz?

Bir sıcak bir soğuk derken üşütüp hasta oluyoruz. Hafif hastalıkları atlatmak için hangi çay karışımlarını yapıyorsunuz? Benim ilk tercihim zencefil, limonn ve ballı çay :) Sonra ıhlamur. Siz hangi çayları tüketiyorsunuz. Önerdiğiniz başka bitki çayı çeşitleri var mı? Görüşlerde bekliyorum yeni önerileri denemek isterim:)

Hastalık havaları geldi çattı. Şifa bulmak için hangi bitki çayını tercih ediyorsunuz?
Zencefil limon
Adaçayı
Ihlamur
Papatya
Kuşburnu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hastalık havaları geldi çattı. Şifa bulmak için hangi bitki çayını tercih ediyorsunuz?
Cevapla