Yanınızda yemek taşımaktan utanıyor musunuz?

Her zaman dışarıdan yemek yemek bazen sıkıcı oluyor. Arkadaşlarıma yemeğinizi evde hazırlayıp yanınızda taşıyın dedim. (Ben bazen salata ve sandviç alıyorum yanıma çok iyi oluyor.) Bazı kişiler yanında yemek taşımaktan utandıkları söylediler. Yanında yemek taşımakta utanacak ne var anlayamadım?

Yanınızda yemek taşımaktan utanıyor musunuz?
Yanınızda yemek taşımaktan utanıyor musunuz?
Cevapla