
Selamlar... Çoğu kişinin sevdiği ama sizin abartı olarak gördüğünüz yemek hangisi?

Selamlar... Çoğu kişinin sevdiği ama sizin abartı olarak gördüğünüz yemek hangisi?
Fotoğrafı görünce direkt hamburgerin çok abartılan bir yemek olduğunu düşündüm zaten öyleydi benim için. Kendin yapmazsan böyle bir hamburger alabilmek mümkün değil herhalde. Küçük geliyor soğuk oluyor bir şey anlamıyoruz
Boyoz bence
Midye bence çok abartılıyor ama ben yiyemiyorum hiç
Teşekkür ederim kuzum.🤍🦋
Cevap
9Cevap
Boyoz diyebilirim gadası
Lahmacun 😶 aşırı abartılıyor ya. Mesela hamburger mı lahmacun mu diyorlar. Vizyonsuzlar lahmacunu seçiyor
hamburgeri beğenmiyorum ben pek
köfte ekmek yerim daha iyi
midye olabilir
Balıklı güveç
Patates kızartması.
Patates kızartması
Pastırmalı Kuru.
Midye bide işkembe kokareç şırdan
Yemek bilemem ama şu lahmacun çok abartılıyor
hepsi qwjksw
midye
Tantuni
İskender
Keşkek
pizza
Börek
iskender D:
Makarna
fast foodlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?