Canınız sıkkınken ya da mutsuz olduğunuzda iştahınız açılıyor mu yoksa kesiliyor mu?


Üzgün olduğumda da çok mutlu olduğumda da kapanır iştahım zaten çok yemek yiyen biri değilim yaşayayım , elim ayağım titremesin , sinirlenmeyeyim yeter
Merhaba canım 😍
Mutsuz olduğumda iştahım daha çok açılıyor benim nedense. Kendimi yemeye vuruyorum daha rahat atlatabilmek adına. Bu nedenle depresyon, üzüntü bende böyle olumsuz bir hale sebep oluyor. Genelde depresyon kilo aldırır zaten.
Keyifli paylaşımlar dilerim 🍀
❤️❤️❤️
Çok teşekkür ederim ❤️
Rica ederim kuzum.🫶💫
Açılıyor. Stresli veya düşünceliyken de iştahlı olurum. Ancak bu mutsuzluk dünyalık olaylar içinse bu şekilde olurum. Ölüm gibi, sevdiğim birinin yokluğuyla sınansam iştahımın açık olacağını zannetmem.
Yemek yiyemiyorum. Acıkıyorum ama yiyince midem bulanıyor. Şekerim düşene dek farketmiyorum bazen. 20-25 saat hiç bir şey yemediğim zamanlar oluyor.
Cevap
34Cevap
Benim iştahım daha çok açılıyor. Kafamı dağıtmak için önce yemek yapıyorum sonra oturup yiyorum.
7/24 365 gün iştahım açık olur gadası
İştahım açılıyor bu yüzden daha çok sigara ve kahve içiyorum
Kapanıyor sigaraya abandığım için :D daha çabuk ölürüsss diye
Ne kadar da ben bi Sosi djdjfj
Hıı aramızdaki çekim gücünü hissediyor musun :D hajdah
He bu çekim gücünün etkisi dimi? Djdjd
Kesinlikle :D enerjimiz tutuyor
O zamaaam sigara ve kahve ikilisine çok ihtiyacım var.☕🌼🚬🚬
Benimde bebeğim ☕️🌸
🫠🫠❤️
Kapanıyor.
Hemen yansır ruh halim beslenmeme ve yemek yeme düzenime.
Bu nedenle kilo alamıyorum.
2 vakit bir şey yemedigim oluyor sonra dayanamayıp amaaaan bu kadar yeter üzülmek fayda getirmiyor hem açım deyip yiyorum ben sjsksnjs
Yorumlara bakıyorum da sanırım ben çok anormalim😁😁 Çünkü ben mutsuz olunca iştahım açılıyor, mutlu olunca da iştahım kapanıyor 😁
Kolay kolay mutsuz olan birisi değilim.
onun için böyle iştahım açılması kapanması gibi falan filan olmuyor.😀
Ruh halimden bağımsız olarak her zaman iştahım açık 😂
Çok mutsuzsam kapanıyor ama orta derece bir şeyse iştahım artar
mutsuzken iştahım kapanır hiç bir şey yiyemem
ama tatlı pasta yiyebilirim :)
İştahım kapanır, midem ağrır, sadece uyumak isterim.🌿
Kapanıyor. 2 gün bi şey yemediğimi hatırlıyorum. Sabah sadece nesquik yiyordum o kadar jdkdkd
Merhabalar
Aşırı derecede kapanıyor, bir iki gün boyunca devam ediyor.
Aksine açılıyor, mutfağa gidip tatlı yapıyorum direk :D
kesiliyor hiç bir şey yiyemiyorum.. midem açım diye bağırır yine yiyemem
Benim iştahım hiçbir şekilde kapanmaz ama ona rağmen bir türlü de kilo alamıyorum ://
Nasıl mutsuz olduğuma bağlı mesela şu an açık :D
Canım sıkılınca da yeme isteği gelir. Normalde de gelir.
Eğer mutsuzsam kapanır sinirliysem açılır
Mutsuz olduğumda iştahım kapanır ama stresli olduğumda ne bulduysam ağzıma atarım
Kapanir etrafimdakilerin hepsini sey yapmak isterim o an
Kapanıyor.. Hiçbir şey yiyemiyorum, mide almıyor..
Mutsuzken önceden çok yerdim kilo verdikten sonra mutluyken yemeye başladım ne tuhaf 😄 oda ayda yılda bir olduğu için sorun etmiyorum
Ya şimdi konudan konuya değişir bitanem. Konu sevgiliyse biraz göbek yapıyorum ama onun dışında herhangi bir konuysa iştahım kapanıyor.
yok ya keşke kapansa bır derı kkemik kalırım vallaha
mutsuz olunca akşama kadar uyuyup asla acıkmayan ben bhvdbsukvr
İştahım kapanmıyor yaa üzgün olunca.
Aslında değişken biriyim Bazen açılıyor, bazen kapanıyor ☺😄
Genel sıkılmada açılıyor üzgün olabilecek durumda kapanır
bu nnasıl foto ya sfsdfds
Güsel bi göbek fotosu dhdjd
Bir an farklı bir şey görecem sandım 🤣🤣
direk kapanır su boğazımdan zor geçer
Kapalı kapalı daima kapalı
Açılır ardina kadar sjsjsjs
Mutsuz olduğumda, sıkıldığımda kilo alıyorum.
Daha çok yemek yiyesim geliyor
Evet ya su bile içmek istemiyorum
genelde sekerli seylerle bastiririm
Bi açılıyor bi kapanıyor bende anlamadım şshxşsşx
Kapanıyor 😞 regl döneminde bile
Normalde de kapali oldugu icin daha cok kapaniyo
O an midemde "organsal yas" ilan ediliyor.
Hayır aksine daha çok açılıyor
İştahım anca öldüğüm zaman kapanır
Bir değişiklik olmuyor ya
İşdah kesiliyor
benim kapanır spora asılırım :d
mutsuzluğu hayatımdan çıkardım
Kapanır bende kahve içerim
Kapanıyor evimde olmayıncada kapanıyor
Kapanıyor su dışında bişey yiyip içmiyorum
Açık olduğunu söyleyemem.
Fark etmiyor her zaman iştah yüksek
Kapanmaya başladı.
Degisiyor ya
Kapanır
kapanır kg veririrm
Kapanıyor
Açılıyor
Kapanıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?