Merhabalar
Benim tercihim genellikle filtre kahve oluyor.
Ya sizin tercihiniz ne?
Benim tercihim genellikle filtre kahve oluyor.
Ya sizin tercihiniz ne?


Çay kahveyi dışarda içmem gereksiz buluyorum. Canım isteyince evde her türlüsünü yapıyorum zaten.
Merhabalar
Genellikle fazla para harcamak istemem ama gerçekten gittiğim bir yer var ve indirim oranım olduğu için sadece filtre kahve içiyorum bende
O zaman olabilir arada
Tabiki öyle
Sade filtre kahve
Güzel bir tercih
Cevap
5Cevap
Çay gadası
Kahve içerim
Güzel bir tercih
Hangi arkadaşımla gittiğime bağlı, kimisiyle çay, kahve. Kimisiyle ise alkol
Champagne, wine, tequila, margarita, mojito with lime, sweet mimosa, piña colada..
Nar Suyu Önceliğim Olur... Yoksa Vanilyalı Olan Her Türlü İçecek Vb... Hiçbiri Yoksa Sade Maden Suyu...:):)
Kahve ya da çay
Güzel iki tercih
Sade türk kahvesi çoğu zaman
Kahve ya da çay içerim
elbette ki çay
cay iceriz
Çayı severiz
tabi
Teşekkürler yorum icin
ricalar
Kahve tercihimdir.
Güzel bir tercih
Soğuk içecek
Merhbalar
Bir tane örnek verebilir misiniz?
Kahve
Güzel bir tercih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar