
Selamlar... Siyah üzüm yerken selamlıyorum herkesi. 😄😋🍇 Hangisini daha çok seviyorsunuz?

Selamlar... Siyah üzüm yerken selamlıyorum herkesi. 😄😋🍇 Hangisini daha çok seviyorsunuz?
Ben ikisinide çok seviyorum ikiside çok güzel oluyor benim için farketmiyor.
Sarı üzüm. Siyah kekremsi geliyor bana.
Teşekkürler balımm💙
Cevap
18Cevap
Sarı üzüm
Sanki bu konuyu daha önce acmistin bu arada sanki üzümle ilgili sen bir şey yapacaktım şimdi aklıma geldi konu aynisi olunca
Doğru düşündüm düşündüm aklıma gelmedi dondurulmuş ama üzüm konusu olunca sanki üzümle bir şey yapacaktım aklıma öyle geldi 😂
ikisinide severim ama bir tane siyah üzüm var hani kokulu onun kabuğunu yemeden içini yemeye bayılıyorum :D
bu sarıdan bizim evin bahçesinde var ama ben red globe seviyorum
Çekirdekli olmasa siyah derdim ama sarıyı tercih ediyorum
ikisini de seviyorum ama siyah üzümü daha çok seviyorum
Bağımızdan topladığımız siyah üzüm tercihim 😋😄
Sarı
Çekirdeksiz yeşil üzüm en sevdiğim
Yumuşak olmadığı sürece ikisi de güzel
Çekirdeksiz olsun rengi önemli değil
Üzümün bile sarısı güzel 😃
sarı üzüm favorim
Sarı üzümü daha çok beğeniyorumm
Sarı daha iyi. Birde çekirdeksiz olmalı
Pembe üzüm 😃
Teşekkür ederim 😅
Sarı sarııı.. Kimin yârıı.. 😄
Çekirdeksiz sarı üzüm.
Sarı üzüm
Çekirdeksiz
üzüm sevmem ama şaraba bayılırım
Kesinlikle sarı ve çekirdeksiz
Siyah üzüm
Sari olanı
Siyahh
siyah severim
Sari 💜
Sarı tabi
Üzüm severim.
sarı
Her ikiside
Sarı tâbi
Sarı üzüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar