Güncellemeler
+1 yıl
Ksnskd
Güncellemeler
+1 yıl
Ksndkdj
Arkadaşlarla buluştuk maç izliyoruz katık söyleyelim diyorlar ulan yeni yemekten kalktım ölecem birde kuponu kullanmaları için bende söylemem gerekiyor
Ortam bozmamak adına sipariş veririm.
O kadar ılımlısın yani
Olmuyor her şey çok pahalı
Çok doğru bu ya
Cevap
2Cevap
Olmuyor açsam yiyorum genelde ya da bazen iyi hissetmek için
Aç olmasam söylemem gadası
O kadar saf olamam heralde 🙄
Hakkınızı dolaba koyun sonra yersiniz, onlar yerken büyük ihtimâl siz de acıkırsınız.
Hiç farketmez her türlü yerim affetmem
Sakinnn
Çiğköfte falansa evet
Dondurma söylerm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar