Yeme & İçme Çayı kahvaltının yanında mı içersiniz kahvaltıdan sonra mı? OtakuBilge Takip Et Guru Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Ben daha çok kahvaltıdan sonra Çayı kahvaltının yanında mı içersiniz kahvaltıdan sonra mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Kahvaltının yanında içerim. 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Farketmiyor benim için gadası 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Kahve içiyorum sabah 0 0 Yorumla
koçgızı Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl kahvaltının önünden ortasından yanından sonundan her türlü içiyoruz ya. sabah uyanınca ilk iş çay zaten 0 0 Yorumla
_interstellar Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Caysiz kahvalti ettigimi anlayamam ki. Cayi her an her saat içebilirim. 0 0 Yorumla
tamircik Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 89% +1 yıl Kesinlikle Kahvaltının yanında.Srilanka çayı varsa en güzeli de o 😄 0 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Yatarken süt yerine içerim yok kahvaltı felan olmaz kardeş 0 0 Yorumla
Acid_Qeenn Takip Et Master Yaş: 45 , eic 89% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Kahvaltının yanında da içerim, sonrasında da içerim... 0 0 Yorumla
glamourgoal Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl kahvaltı yaparken yudumluyorum, doyunca bir bardak daha içiyorum üzerine. 0 0 Yorumla
İskenderingizlisosu Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Hem önce hem sonra içmeyi severim 😇 0 0 Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Yanında 0 0 Yorumla
Şiirselbiri Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 667 cevap paylaştı. Kahvaltıda 0 0 Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 698 cevap paylaştı. yanında knka 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kahvaltının yanında içerim.
Farketmiyor benim için gadası
Kahve içiyorum sabah
kahvaltının önünden ortasından yanından sonundan her türlü içiyoruz ya. sabah uyanınca ilk iş çay zaten
Caysiz kahvalti ettigimi anlayamam ki. Cayi her an her saat içebilirim.
Kesinlikle Kahvaltının yanında.
Srilanka çayı varsa en güzeli de o 😄
Yatarken süt yerine içerim yok kahvaltı felan olmaz kardeş
Kahvaltının yanında da içerim, sonrasında da içerim...
kahvaltı yaparken yudumluyorum, doyunca bir bardak daha içiyorum üzerine.
Kahvaltı ile birlikte
Bazen yanında bazen sonra
yanında tabiki
Çay içmiyorum
genelde aynı anda
Hem önce hem sonra içmeyi severim 😇
Yanında
Kahvaltıda
Beraber
yanında knka