Sorum başlıkta. Cevapalayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum🤍











Ben sadece açıkça birşeyler yediğim için yemek diyiyorum tok olduğum zamanlar birşeyler yemiyorum midemi zorlamaya gerek yok sonra kendimiz de sağlığımız için iyi olmuyor sindirim sistemini zorlamaya gerek yok çok fazla tatlı ile aram yok açıktığım zaman yemek yiyince mutlu oluyorum.
Değişir ama çoğu zaman sanırım tatlı benim için daha keyif verici bir şey. Çok yemiyorum onla da alakalı olabilir. Genelde tatlıyı mutlu hissetmek için yerim ama güzel bir ana yemek de beni mutlu hissettirir gayet
Obur bir boğa burcu olarak yemek ayırmadığım doğrudur... Lezzetli olan her şeyi yerim... Genel olarak yemek ya da tatlı fark etmez... Midemi rahatsız etmeyen her lezzet beni mutlu eder...
Hey burçlara inanıyor musunn? Bilim pek inanmaz da😏 yemek seçmemen senin iştahınpa alakalı🙃
Elbette inanmıyorum... Sadece tesadüf... İştah güzeldir, hele ki tutku seviyesindeyse... Aşçı mı olsaydım acaba...
Abi göbeğin yarım küre olurdu neyse ki aşçı olmamıssın🤭
Beni yemek yemek mutlu ediyor.
Arkadaşımla her pazar yemek günü ilan ediyoruz. (Deniz ürünleri günü, tavuk günü, kırmızı et günü vs) ama tatlı gününe karşıyım. Şart değil. 😁
"Yemek günü" güzelmiş😅
Nereye kayboldun sen aniden🥺
Cevap
47Cevap
Tatlı yemek
Tatliyi severim ama yiyeceğim yemek sevdiğim şeylerse kesinlikle yemek yeterli tatlıya gerek yok beni 5 ögün döner ve iskenderle, ızgara tavuk ve etle besleyin hayır dersem adam değilim 😂😂😂
E sen de en pahalısını istiyosun
Kırmızı etle iskenderi çıkaralım tavuk ve tavuk dürüm falan kalsın onlarla takiliriz artık 😂
Sana mercimek çorbası tavuklu pilav yeter dostum👌
Mercimek, kırmizı mercimek ise eğer evet onlar da yeter hatta bayılırım 😂
Yeşil mercimekle köfte tarifine baksana bi internetten
İlk defa duydumm neymiş o 😂
Araştırsanaaaa dediğimi yapp. Yedim ben onu ete en yakın baklagil o. Öyle bi güzel kokuyor ki köftesi👌
Bir bakayım teşekkürler 😅
Rica ederim de acıktım🥵
Hemen yap kendine oradan bir şeyler 😂
Üseniyom kalkmaya🤫
Yemek kendi ayaklanıp sana gelmeyecek ya 😂 bak kendine güzel bir şeyler hazırlıyorsun sonra geçiyorsun bi dizi patlatıyorsun veya film mis gibi yiyorsun 😂
Benim canım şu an anne köftesi çekti nasıl yapıyim sen söyle😡😡
Niye kızgın emoji atıyon ben naptım 😂 anne köftesi nasıl oluyor yani farki ne bilmemde harcına süt ekle çok güzel oluyor
Keki nasıl kabartıyım onu söyle 🥺 fırından çıkarınca kabarık soğuyunca iniyo🥺
Ben tarifteki gibi yapıyom normal oluyor 😅 kabartma tozunu mu az atıyosun acaba
Hayır aksine çok bile koyuyorum bazen... yumurtaları çok da çırpıyorum ama olmuyo🥺 beceremiyommmmm😭
Attım sana resmini😞
Islak kek olduğundan olmasın ben ıslak kek yapmadığımdan bilmiyorum yanı ıslak mı bilmem de öyle göründü bana
Normal kekte dene bir de 😂
Normal kek daha az kabarıyooooooo😭😭😭😭😭😭😭😭😭 bana tarifinin linkini at🥺
Bulursam atayım bi dur 😂
Tamam, atmıcam diyip atmazsan sinirlenirim
Tatlı diyenlere inanmıyorum günde 3-4 öğün yiyen bir toplum ve her şehrinin ayrı bir yemek kültürü olması sebebiyle tabii ki yemek
Kültürle veya öğün sayısıyla alakalı değil ki hangisi daha mutlu ediyor sorum bu
Ben tatlı yiyince mutlu oluyorum yemekte diil😠
Künefe ve chessecake hariç hepsi
Peynir yemiyorum ondan ötürü
Dişlerim ağrıyo şerbetlilere mümkün olduğunca az yaklaşıyom😡
Allahın ya😂😂 benim iki azı diş çikolata yemekten gazi
Üretimde yer alıcam sanatta değil.
Nasıl yani
Anladımmm
Billie eilish- bad guy
Kaldık böyle-işgal
Anlamadım dediğini😅
Ben pek ilgilenmiyorum tipinle sesi çok dingin bir havada rahatlatıyor ondan ötürü
Yemek yemek bir zevk olursa işimiz var, kilolardan kurtulamayız büyük sıkıntı:)
Ben tatlı müptelasıydım, yemek yemeyi de çok severim ama tatlıyla doyabilirim yani, ama yemeyi sadece beslenmek için yapmalı.
Yemekten sonra tatlı.. Off görsele deli oldum şu an karnım zil çalıyor
Aciktırdıysam hakkını helal et abi😅
İkisini de çok severim 😋 ama yemek biraz daha önde diyebilirim özellikle hamsi Balığı mm
Bu aralar hiçbir şey zevk vermiyor. Bir iki sevdiğim pasta çeşidini yerken zevk alıyorum ama o da rahatsız ediyor.
Genel olarak pastacıyım, yemek türü pek sevmiyorum, yapması hariç.
Yemeğin üstüne tatlı yemek tabi 😂
Karnım açsa tatlıyı ne yapayım. Ne kadar yersen ye doyurmaz ki 😂
Önce karnı doyurup üstüne tatlıyı serince ben mutlu olurum işte 🤤🤤😋😋
Tatli yemek beni daha mutlu ediyor. Hamileligimin ilk aylarinda hep eksi seyler yedim simdi hep tatli seyler istiyor canim.
Hiçbir yediğim yemek herhangi bir tatlı kadar mutlu edemez beni. İmkanı yok. Sabah uyanır uyanmaz aç karnına tatlı yiyorum
Duruma göre değişir. Bazı dönemler canım aşırı tatlı istiyo. Ama genel olarak yemek diyorum 😋
Zeytinyağlı taze fasulye daha çok mutlu ediyor...
Tatlı, yemek yemeyi cok sevmiyorum tatlıları tercih ederim
O anki durumum ve isteğime bağlı olarak değişiyor
İkisi de mutlu ediyor. Aç karın ile tatlı güzel gitmiyor.
Kuru ne guzel duruyor öyle ya bi de midemde gorsekkk...
Mangal yapıp mangal başında rakı bira etler ile takilmak
Beni hepsi mutlu ediyor ama hepsinden uzak duruyorum oldukça çünkü kilo aldıryolar.
İkisi de yeterki yiyecek olsun yemek yerken dünyadan kopuyorum o derece severim yemeyi
Yemek daha mutlu ediyor. Ozellikle uzun ugraslar sonunda masaya gelmisse.
İkisi de ama bayadır tatlı yemediğm için daha mutlu eder sanırım
Ben bir şey yemekten sıkıldım mecburi yiyorım
Hiç biri red bull içmek kadar beni mutlu eden bşy bilmiyorum.
Yemek özellikle etli yemek ve kebap türleri
Tatlı yemek ama bir aya yakındır ağzıma sürmüyorum ve unlu şeyler
Senin için üzücü bor durum umarım canın çekmemiştir fotoğraflardan🥺
Anladım, kolaylıklar dilerim🥺
En önemlisi yemek benim icin ne kadar çok yemek o kadar fazla vitamin ve enerji önemli olan bu
Tatlı da güsel namnamnamnamnamnam yerken çok cicisindir🤗🧁
Yok ya hayvan gibi yerim hızlı yiyorum şöyle söyleyim 4 öğün 5 ile 7 dakikada biter
😳😳😳
Bu poncikligin altinda bir canavar yatiii
Aman yatsın yatsın uyanmasın😳
yemek. o kadar güzel resim paylaşma görenin canı çeker :-D
Haklısın, soruyu güzelleştirmek için yapmıştım ama canı çekeblir insanlarin...😞
Yemekten sonra tatlı yemek. 😃
Hepsi sırayla mutlu ediyor. Onca güzel lezzet varken kısıtlayamam
Yani ikiside ama kıyaslama yapmam gerekirse açık ara tatlı kazanır 😍
Hepsinin yeri ayrı ya çok tatlı ya da çok baharatlı şeyler yemek beni mutlu eder
Yemekten sonra tatlı yemek.
İkisinden biri yoksa peki
Anladımm süper yine de. Yemeği eksik etme vücut saglığın için😇
Tatlı, ama hangisi acaba..
Büyük ihtimalle yediklerinden bjridir😉
Öyle öyle,
yemekle tatlıyı aynı anda yiyebiliriimmm
Bu bende de var🙈
Aç olunca yemük tok demiyelimde küçük bir yer kalıyo ya midede o zaman tatlı
Ağlayan pasta daha çok mutlu ediyor
Cok zor bir seçim olsa da yemegi tercih ediyorum
Çok aç değilsem net tatli
Çikolatalı tatlılar favorim. Bir atasözü der ki "Bir şeyin çikolatalısı varsa çeşitleri rakibi olamaz." djgnfjyk
İkiside mutlu ediyor.
Yemek yapması daha güzel.
Yaşasın yemek yemek😍😍😍
Yemek tabiki tatlida ondan sonra cayla olabilir...
Tatlı profiterol mesela enfes 😉
Tatlı tatlı tatlı
Yemek. Tavuk incik ya da sulu bir göğüs
Tatlı deyince benim için akan sular durur
Tatlılar. Özellikle çikolatalı olanlar.
Yemek mutlu ediyor karnım doyuyor 😂
Yemekten sonraki tatlı 🙂
Tatlıyı daha çok seviyorum
ikisi de ya secemiyoruum
yemek yemek beni mutlu ediyor
Minnosum bana yazman gerek :) anlatirim gelince su an dersin bittimi
Bu arada senin tatlini yerim guzel duruyor hatta cok guzel duruyor yeme yaninda yat
Minnosum keyif iyide sana ordan yazamiyorum burdakine yaz
Hadiiii sana istek attim
1. Yemek
2. Aci yemek
3. sirada tatli
🙂🙂
Hadiii utanmmaaa😂😂
Utanacak ne var ki🙂
Bilmem biri soru sorunca tebessüm mü edilirmiş😂
Görmezden gelindiğini fark edince edilebilir bence...🙂 yemek iyidir🙂👍
Hem yapmayı hem yemeyi ama özellikle tatlı.
🍭
Tatlı olsun yeter... Yemek aramam.
Tatliii. 7/24 yiyebilirim
İkisi de yiyecek olsun bana yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?