Açıkçası ben mutluyken daha çok yemek yerim , mutsuzken hiç iştah kalmaz bende. peki sizler mutluyken mi daha çok yemek yersiniz yoksa mutsuzken mi? 


İki şekilde de çok yemek yemem. Mutsuzken zaten hiç bişey yemem. İştahım sıfırlanır, mutluyken de normal bir insandan az yemek yerim. Yemekle aram öyle çok yoktur. Güzel yaparım ama az yerim
Yemek yemeyi normalde de yerim ama sıkıntılı olunca daha fazla sanki
Rica ederim ne demek
Cevap
16Cevap
Fark etmez benim için karnımın aç olduğu her an yemek yerim. Hislerimin bir önemi etkisi yok.
Mutsuzken elimi kafamı oyalayacak bir şeyler ararım ve o da yemek olur.
Mutlu iken daha iştahlı ve daha çok yerim. Mutsuz iken yemeği yemek için tok olmak için yiyorum.
Bir çok kişinin aksine mutluyken
Mutsuzken yemek kokusundan tüksindiğim bile oluyor o derece
Öyle bir huyum yok benim her zaman aynıdır. Bazen çok moralim bozuk olunca yemeden kesilirim bile.
Mutluyken mutsuzken iştah kalmıyor bende tabi bu görüşler insandan insana değişir
Moralim bozulduğu an iştah falan kalmaz
Mutluyken kontrolü kaybetmiş gibi yerim bazen
Mutsuzken iştahım kesik olur. Mutluyken yerim
Bana hiç farketmez 😂
Ben her turlu yiyorum ve kilo almayanlardanim 😂😂
Bende mutsuzken cok yerim mutluyken acikmam
Yemem genelde sorun olmaz pekm
Hm nasi desem ikiside bence
İkisinde de yerim. Ama en çok mutsuzken
Sanırım açken :)
Bilmem
Gözüm açken
Mutluyken
Mutluyken
Farketmiyor bende.
Mutluyken yerim
Mutluken
mutlu iken
Açken dösöös
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?