✨✨😁😁
Bu akşam yemeğe balık yaptım, nasıl görünüyor? 🐟
✨✨😁😁
Yorgun argın ancak bu kadar oldu, nasıl görünüyor bakalım.😇

balık yapmak zaten görüntüden çok lezzetle ilgili. Eğer fazla dağılmamış ve çatala geliyorsa, kızartma kıvamı güzelse iyidir. Biraz limon ve maydanozla süslenince her şey daha hoş durur. Yanında roka veya soğan da şart. Yorgun haline bakma, önemli olan emek. Afiyet olsun şimdiden. Canın sağ olsun.
Cevap
37Cevap
Balığı çok severim.
Görseldeki kötü gözüküyor. Olmamış.
Ama neden🥺
Cig gibi sanki ama eline saglik genede
Ev ortamı sunumu :) . Güzel duruyor ama ben doymam ne yalan söyleyeyim <3
Teşekkür ederim ben doydum bile😊
Afiyet olsun güzel görünüyor
Teşekkürler 😊
Rica ederim 😊
Mis gibi görünüyor gerçekten ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş afiyet olsun.
Teşekkür ederim buyur beraber olsun dicem de, dünden bu soru🙈😅
Foto o kadar efektli ki tabakta balık var diye yemin etsen şüpheli yaklaşırım 😂
Ama yemin ederim😂 tabakta balık var😂
İnşallah vardır. Bu saatte canım çekti çünkü 😂
Var var 😅
Afiyet olsun 😁 o bardaklardan bende de var. Güzel oluyorlar 😂
Teşekkür ederim evet hoş duruyor 😊
Afiyet olsun. Güzel görünüyor.
Teşekkür ederim 😊
Ekmek donmuş gibi duruyor iskorpit mi o yani hiç anlam veremedim dürüst olmak gerekirse.
Eline sağlık iyi görünüyor bende rakıyı dolduruyorum 😍🍾
Waow, çok incesin teşekkür ederim.
✋🍸🍸
gecenin köründe acıktım ha göndermeyin böyle seyler😴
Sorryyy🤗
Balık sevmeme ama bu çok güzel görünüyor elinize sağlık :)
Teşekkürler 😊
Sezonun ilk balığı, ev ortamı için güzel olmuş.
Yanındaki de beyaz gazoz galiba.
Ne balığı o mezgit mii
Bilmiyorum sadece yedim ahaha
Alırken sormadın mi? 🤓
Ben almadım ki
Hmm anladımm , olsa da yesek güzel görünüyor ama bana yetmez w tane onlar gibi 7 8 yerim en azz
Bana yetiyor 2 veya 3
Az değil mi 2 veya 3 , küçük balıklar ya yetmez o kadar
Yeter yeter
Pekii yetsin madem ne diyim
Kim doyar ki o kadarcıkla 🐟 😎
Beenn🙋♀️
Keçeee o ne 2 parça balık karın mı doyurur sjsjsjs
Akşam yemeği canemıne, yeterli😉😁
Sen yeterli diyorsan sjsjsj
Şey az değil mi porsiyon
Yeter ya doydum bile 😊
Güzel eline sağlık bende dün yapmıştım 😋
Saol senin de eline sağlık
Sağol
Cinayete kurban gitmiş gibiler 😂 afiyet olsun
Ama yaa🙈
Ellerine sağlık 🥰 bakma sen bana
Ay elim çarptı yorumunu göremeden gitti 😭
Teşekkür ederim, olsun eğlenceli yorumlar güzel oluyor hep 😍
Yazmıştım
Teşekkür ederim 💐
Ben teşekkür ederim 😊
Ellerine sağlık Çok lezzetli görünüyor
Teşekkür ederim 😊
Bu kadarcıkmı yiyon sen
Az değil ki bu🙃
Çok az 🤗
Güzel afiyet olsun
Teşekkür ederim 😊
Hoş duruyor elinize sağlık
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim
Balığı filtreli yemek biraz zor olmuyor mu 😂😂😂😂
Başlığın yorgun görünmesi çok normal ben bile yorulmuşken
Balık her zaman favorim. 🐟🐟
Keske daha fazla balik alsaydin
Balık güzel gözüküyor
Sanki biraz çiğ gibi pişmemiş mi o
Güzel duruyor ellerine sağlık 🙂
Ellerine sağlık çok güzel görünüyoor
Övgü bekliyor görünüyor
Harika olmuş gerçekten canım çekti
Güzel görünüyor şu saatte olsada yesem
başarılı. eline sağlık 😋
Birileri diyete baslamis
altı üstü balık işte pişirmişsin
çok doyurucu (!) görünüyor
on numara
Teşekkür ederim 😊
Afiyet olsun
Teşekkür ederim 😊
Efekt olmasa güzel
🙈 haklı olabilirsin galiba
Eyvallah
Efektlerden pek anlayamadım ama afiyet olsun 😅
Simden balık görünmüyor
Eline saglık
Pişmemiş gibi
Kurumuştu bile 🙃
Pismemis gibi
Afiyet olsun :)
Mükemmel
Güzel duruyor afiyet olsun
Afiyet olsun.
Guzell
Olmamış gibi
rejimdemisin
Simli görünüyor
Offf olsada yesem
Kötü
O kadar efek var ki balık balikliktan cikmis
Hahaaaaaaaaaa
Hmmm tesekkur ederim Beyfendi :)
Simli görünüyor
harika :)
Çok doyurucu Gorunuyor gercekten
Cok harika duruyor
Hos gelmedı bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?