Yeme & İçme Sevgilinle birlikte akşam yemeği yiyeceğin bir mekanı neye göre tercih edersin? Kırmızıpanjurluev Takip Et Xper 4 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 43 Yapay Zekaya Sor Sevgilinle birlikte akşam yemeyi yiyeceğin bir mekanı nesine göre tercih edersin?Atinadan şık bir taverna Sevgilinle birlikte akşam yemeği yiyeceğin bir mekanı neye göre tercih edersin? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Romantik ve sessiz olması 1 3 Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Sitede ki en sevdiklerimden birisin sen. u Barış_LonelyForever +1 yıl Teşekkür ederim iyi geceler 😊 Kırmızıpanjurluev +1 yıl Sana da tatlış😊😊😊
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Kalitesi, manzarası, yemeklerinin güzelliği, servis vb 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Karşı tarafın gidince zevk alacağı bir yer mi ona göre 1 0 Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Damsız çok olmasın, yemekler güzel olsun, fiyat uçuk olmasın. 1 0 Yorumla
Estacaca Takip Et Yoda Yaş: 106 , eic 86% +1 yıl Yanımdakini seviyorsam her yer olur, ama romantikliği bir başka severim 1 0 Yorumla
Gothroc Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Sevgilim olunca ona bırakırım ne isterse :) ocak başına bile gideriz :D 1 0 Yorumla
İremAltun97 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl sicak samimi gelen bi ortam olmasini isterim o yuzden luks yerlerden cok bu kosullari saglayan yerleri severim 1 0 Yorumla
Onurist29 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Her zaman farklı yerler olmasını tercih ederim. Özel günlerde daha şık mekan. Diğer günlerde keşfedilecek yerler olabilir. 1 0 Yorumla
Karçiçeklerim Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl hoş geldin tatliş 😊Nerdeydin sen 1 16 Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Teşekkür ederim prens Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Rica ederim tatlım. Nerdeydin Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Gezdim gezdim saat 9 gibi döndüm Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Hmm. iyi misin Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Saolasın iyiyim Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Rica ederim. Seni KS de uzun zamandir gormedim. Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Yoo ben dün de soru paylaştım. Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Öyle değil tatlım. Eski hesabını kapattın mı Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Uyudun mu Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Hayır uyumadım Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Adını dahi hatırlamıyorum desem Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Olabilir. tkp attim tatlım Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Pardon da nerden senin tatlın oluyorum? Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Sen unuttun mu beni Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Ya kimsin hatırlamıyorum Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Neyse. iyi geceler 🤗 Yorumla
mylfe343 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 470 cevap paylaştı. Samimi bir ortam olsun 1 0 Yorumla
Siəsta Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Manzarasına. 1 9 Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl Manzara çok mu önemli Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Bu arada harika bir fiziğin var ve bunu söylemeden edemeyeceğim profiline şimdi baktım Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl @Karçiçeklerim kişisel fikirlere saygı lütfen Yorumla Siəsta +1 yıl @Kırmızıpanjurluev Teşekkür ederim balım 🌺 Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl @kirmizipanjurluev Sordum sadece.@si-sta Yanlış anlama Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl Rica ederim canım benim bence yüzün de güzel kimseden korkma çekinme yüzünü de göster Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl @si-staBen de profiline baktım. O sen misin gerçekten 😊 Yorumla Kırmızıpanjurluev +1 yıl @Karçiçeklerim Evet cidden güzel kız Yorumla Karçiçeklerim +1 yıl ikiniz de güzelsiniz tatlım 😘 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Romantik ve sessiz olması
Sitede ki en sevdiklerimden birisin sen.
Teşekkür ederim iyi geceler 😊
Sana da tatlış😊😊😊
Kalitesi, manzarası, yemeklerinin güzelliği, servis vb
Karşı tarafın gidince zevk alacağı bir yer mi ona göre
Damsız çok olmasın, yemekler güzel olsun, fiyat uçuk olmasın.
Yanımdakini seviyorsam her yer olur, ama romantikliği bir başka severim
Sevgilim olunca ona bırakırım ne isterse :) ocak başına bile gideriz :D
sicak samimi gelen bi ortam olmasini isterim o yuzden luks yerlerden cok bu kosullari saglayan yerleri severim
Her zaman farklı yerler olmasını tercih ederim. Özel günlerde daha şık mekan.
Diğer günlerde keşfedilecek yerler olabilir.
hoş geldin tatliş 😊
Nerdeydin sen
Teşekkür ederim prens
Rica ederim tatlım. Nerdeydin
Gezdim gezdim saat 9 gibi döndüm
Hmm. iyi misin
Saolasın iyiyim
Rica ederim. Seni KS de uzun zamandir gormedim.
Yoo ben dün de soru paylaştım.
Öyle değil tatlım. Eski hesabını kapattın mı
Uyudun mu
Hayır uyumadım
Adını dahi hatırlamıyorum desem
Olabilir. tkp attim tatlım
Pardon da nerden senin tatlın oluyorum?
Sen unuttun mu beni
Ya kimsin hatırlamıyorum
Neyse. iyi geceler 🤗
martı eti döner kalitesine göre
Samimi bir ortam olsun
Manzarasına.
Manzara çok mu önemli
Bu arada harika bir fiziğin var ve bunu söylemeden edemeyeceğim profiline şimdi baktım
@Karçiçeklerim kişisel fikirlere saygı lütfen
@Kırmızıpanjurluev Teşekkür ederim balım 🌺
@kirmizipanjurluev
Sordum sadece.
@si-sta
Yanlış anlama
Rica ederim canım benim bence yüzün de güzel kimseden korkma çekinme yüzünü de göster
@si-sta
Ben de profiline baktım. O sen misin gerçekten 😊
@Karçiçeklerim Evet cidden güzel kız
ikiniz de güzelsiniz tatlım 😘
Tercihi ona bırakırım.