Dünyada herkesin "tek bir yemek yeme hakkı olsa" tercihini hangi yemekten yana kullanırdın?

Sorduğum en uzun soru bu oldu😂 Basit ama yazması zor oldu.. Annem tabağıma pirinç pilavı koydu.. yemeğimi yiyemeden akşam oldu...😂😂

Kafayı yedim an itibariyle..😂😂 Böyle bir giriş yapmayı ben de kendimden beklemiyordum arkadaşlar..

Neyse konumuza dönelim..🙈😎

Dünyada herkesin tek bir yemek yemek hakkı var diyelim sen tercihi hangi yemekten yana kullanırdın?

Dünyada herkesin tek bir yemek yeme hakkı olsa tercihini hangi yemekten yana kullanırdın?
Dünyada herkesin "tek bir yemek yeme hakkı olsa" tercihini hangi yemekten yana kullanırdın?
Cevapla