Küçükken yemeği bir saatte yerdim. 13 yaşlarıma kadar böyle devam etti ver herkes 15 dakikada yemeğini bitirip sofrayı toplamak için beni bekliyordu. Ben de telaşa girip hızlı yemeye çalışıyordum. O zamanlardan kalan bit psikoloji baskıyla yemeğimi artık hızlı yiyiyorum yine de hala bazılarından yavaşım
Hayır normal. Hizli yiyenleri ve yavaş yiyenlere gıcık olabiliyorum. Yani ayak uydurulmali. 5 dakikada yemegini bitiriyor ben 15 dakikada yiyorum o arada beni izlemesi rahatsiz edici. Acelen ne? Atlı kovalamıyor sakin sakin ye hayatım işte.
Çok yavaş yerim genelde en son kalkan kişiyim hatta bir davette yemeği bir türlü bitiremedim de benim yüzümden kalkamadılar diye masadakiler üstüme gelmişti 😂
Sofraya en önce oturup en son kalkan kişiyim.. Ben daha çorbayı bitirmeden karşımdaki ana yemek ve tatlıyı bitiriyor sofrada.. hızlı yemek yiyen insan terörü.
Asla hızlı yiyemem yavaş yavaş tadını ala ala yemek daha güzel zaten hayatta kendiniz için ayırabildiğimiz süre belli yemeği yerken de zevk alalım bence