Erkeklerin yemek yapması çok mu anormal bir durum?

Eşimle ikimiz de yoğun çalışan insanlarız. Evin yemeklerini eşim yapar her zaman ben mutfağa çay kahve dışında girmem. Evin temizliği de bendedir. Eşimin yemekleri yaptığını duyan bir kesim ya sen ne biçim kadınsın vs gibi tepkiler veriyor. Bir kesim de ya öyle bir kocam olsun bin milyon borcum olsun kafasında. Bu olay tek bana mı normal geliyor. Neden diğer insanlar anormal tepkiler veriyorlar?

Erkeklerin yemek yapması çok mu anormal bir durum?
Cevapla