Hayatımın en sıkıcı saatlerini yaşıyorum ve iki saat daha sürecek gibi. Kafamı kuma gömesim var 😑 Neyse, akşama yemek planı yapayım da keyfim yerine gelsin 🤤
Geçen tavuk döner dürüm yedik hesabı görünce ohaoooo çektim. Benim bildiğim tavuk döner, bedavadan bir tık fazla olur-du. Artık "DU" ekliyoruz.
Peki ya sen bir tavuk dönere en fazla ne kadar verirsin? Ehhem yarım ekmek diyorum.
Çocukken 3 liraya alır getirirdi annem her maaş günü. :)) sonra 3,5 oldu. Sonra da zaten ben dışarıda et tüketmeyi bıraktım. Şu an herhalde 40-50 dolaylarındadır. Ha verir misin dersen, no. Dürümü ucuz yapan zaten içini dolduran diğer malzemelerin oluşu. Tavuk pirzola şiş vs olsa verilebilir ancak içinin zaten yarısından çoğu yeşillik sebze sos olan bi şey için çok çok fazla.
Hatay usulü dürüm 35 mi ne olmuş normal ekmek arası yarım 15 lira olmuş tavuk dürüm ucu derken pahalındı haa yine iyi tabi yine yiyebiliyok hep olmasa da versek olmuyor vermesek olmuyor o yüzden ne kadar verirsini yok en azı bu köfte 20 25 olmuş yarım ekmeği et desen o da 30 var
geçen arkadaşlarla bir pide yiyelim dedik. 2.5 lt kola istedik. baktık salata gelmedi istedik. gerçeklerle hesabı öderken karşılaştık. salata extra olmuş meğer😅 ama sonrasında kolaya 50 kağıt fiyat çektiklerini öğrenince salata krizi önemini kaybetti🤣
Geçenlerde ilk defa yediğim bir yerde normal dürüm, patates ve ayrana 72 TL vermiştim.. Canım acımıştı :D 50 falan vermeye alıştık da, alt üstü bir dürüm, patates ve ayran 72 nedir ya :D Güzel de değildi, ondan canım acıdı herhalde.
Bizim burada en az 10 TL ye de var 15 e de ama büyük sehirlerde çok pagli tavuk döner biliyorum çünkü Antalya'ya gittiğim de yiyeyim dedim tavuk döner ucuzdur diye 35 mi 40 mi bilemedim o civardi sanırım
100,'e kadar veririm çünkü lezzet olarak hak ediyor , kıyarım parama onun için. Bu hayatta paradan daha kıymetli bir şey varsa o da parayla aldığımız yemeklerdir 😄
Şöyle diyim hayatta sevdiğim her gün verseler tek kelime bile şikayet etmeden yiyeceğim tek yemek O yüzden bir sınırı olmaz benim için ne kadar olursa veririm❤️❤️
15'den fazla yemem bi ara arkadaşımla daha önce gitmediğimiz bi yerde döner yemiştik 20 tl denilince şok yaşamıştık bulaşıkları falan yıkayacaktık vermemek için gsgdhndjdjdjc
bugün tavuk dürüm e tam tamına 46 lira para verdim içecek ve patates kızartması yok tek başına ateşim çıktı ama artık sipariş vermiştim. bundan sonra evde kendi dürümümüzü kendimiz yapıcaz gibi duruyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
En son yanında patates kızartması ve içecek dahil 65 verdim ama hakkı 20-25 yani
Şimdi nişantaşındaki döner , döner değildi bildiğimiz değişik bir ekmeğe benzetilmiş ekmeğe özel marine edilmiş krema ve cheddarlı tavuk konulmuş yeşillik yerine sebze vardı brokoli ve Fransız fasulyesi ne arıyorsa herneyse hani yemek ziyan olmasın diye ekmeğin içine koymuşlar gibi