Makaronu kim yiyor sorunsalı! Hem çok lezzetli değil hem de pahalı. İtiraf edin, siz yediniz mi?

BİM'de 9 tanesi 30 liraymış. BİM yani altı üstü. Hem çok ahım şahım bir tadı da yok. Kim yiyor bu makaronu? itiraf edin, siz yiyor musunuz?

Makaronu kim yiyor sorunsalı! Hem çok lezzetli değil hem de pahalı. İtiraf edin, siz yediniz mi?
Makaronu kim yiyor sorunsalı! Hem çok lezzetli değil hem de pahalı. İtiraf edin, siz yediniz mi?
Cevapla