Bazı günler içtiğim kahve sayısı 4ü buluyor daha fazla içmemek için kendimi tutuyorum, sizce sağlıksız bir durum mu?

Bazı günler içtiğim kahve sayısı 4ü buluyor daha fazla içmemek için kendimi tutuyorum, sizce sağlıksız bir durum mu?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Eğer sağlık sorununuz yoksa sorun olmaz
Elbette sağlıklı değil, fazla kafein kalbe karşı sorunlar yaratabilir. Her şeyin dozunda tüketilmesinde faydar var.
Her şeyin fazlası zarar. Aritmiye sebep oluyor ve bağımlılık yapıyor.
İçinde kafein oldugundan Bağımlılık yapıyor hiç içmem ben
Evet herşeyin fazlası zarar azı karar
2 bardaktan sonrası zarar ya
Inanilmaz sagliksiz hemde... tasikardi yapar kalp sorunlarina gebesin soyleyim.
Her şeyin fazlası zarar
Sağlıksız evet. Her şeyin fazlası zarar
Sağlıksız
E tabi her şeyin fazlası sağlıksızz
Sağlıksızdır tabikide
sağlıksız hele şekerli içiyorsan
Nescafe midenin en buyuk dusmaniymis
Her şeyin fazlası zarar
Klasik ama çok doğru bir bakış açısı
Zararlı
Kesinlikle evet
Evett sağlıksızz hemde çokk
Evet
Kafein zararlı
Değil bence
Bilmem
Evett
Çok sağlıklı bende