Selam kahve seven arkadaşlarım ☕️ Ben tam bir kahve tiryakisiyim hani kimileri çay tiryakisi olur ya , işte bende tam tersi kahveciyim içmediğim gün yok diyebilirim. Bazen tozunu fazla kaçırıyorum mesela kahve saattim öğleleri oluyor o saatlerde içiyorum genellikle gece olunca yine canım çekiyor ve kendimi tutamayıp yapıp içiyorum oda çok arada oluyor yani sık sık değil. Yani anlayacağınız bir günde iki fincan nescafe içiyorum. Merak ettiğim ise zararı var mı varsa ne gibi zararları olur? Çay alışkanlığım yok zaten minimum iki bardak çay içerim sabah ve akşam.Kahve
Bir günde iki fincan kahve içmek sağlığa zararlı mı?
Vücuda gereksinimi kadar alınan kafein performansa ve vermimliliğe baya etki ediyor, bir makalede okumuştum ve tecrübede ettim sabah kahvaltıdan sonra ve spordan 15 dk önce içiyorum. Kesinlikle vücuda faydası var, ama tabiki herşeyin fazlası zarar kardiyovasküler hastalıklar başta olmak üzere ciddi sağlık sorunlarına sebebiyet verebilir. Tükettiğiniz kahvenin kafein oranına bakmanızı öneririm afiyet olsun.😊
Hangi kahve içtiğin önemli Türk kahvesini günde en fazla 3 fincan için deniliyor vede Türk kahvesinin çok faydası var yağ yakıminda bile etkisi var diğer neskafe falan onları önermem aciksasi çünkü ciddi zararları var
Sürekli kahve tüketildiği zaman dişlerde renk değişimi, sararmalar oluyor. Nescafe gibi granül kahvelerin sindirime etkisi bir Türk kahvesi veya taze çekilmiş kahve kadar olmadığı için beklentide olmamak lazım. Ayrıca kahvenin uyumadan en son 3-4 saat önce içilmiş olması önemli. Eğer şekerli, sütlü veya kremalı içmiyorsan günde 2 fincan kahvenin zararı olmaz.
Nescafe zararlı işlenmiş kahve sonuçta. Türk kahvesi veya filtre kahve içebilirsin. Ben daha fazla içiyorum.3 süvari türk kahvesi 2 kupa filtre içiyorum günde 🤦
Valla benim 6yi bulduğu oldu ama artık sıkıldım son kahvemi 1 saat önce içtim daha da içmem Zararlarına gelirsek elbette vardır ama emin değilim tam olarak kalp ritmini bozduğu sinirlendirdiği falan okumuştum
En İyi Cevaplar