Yeme & İçme Şirinler lütfen bu soruyu pas geçsin 🍄! Mantarın en lezzetli hali sizce nedir? BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Yapay Zekaya Sor Bir sebze her şeye mi çok yakışır her şeyi mi aşırı lezzetli hâle getirir derseniz tabi ki evet derim 😋 ben en lezzetli hâlini söyleyemeyeceğim.Siz en çok hangi halini seviyorsunuz söyleyin bakalımm Şirinler lütfen bu soruyu pas geçsin 🍄! Mantarın en lezzetli hali sizce nedir? Cevapla Nedir Soruları Sevgi Soruları Getir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kültür mantarlarının en güzel hali tereyağda kavurma. Fakat özel mantarların özel pişirme biçimleri var, her birinin kendine özgü yöntemini tercih ederim. 1 15 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Tereyağda kavurup biraz peynir eklemek aşırı güzel oluyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet. Ateşi kapatıp mantarın son sıcağı ile erimeli peynir. Mozarella, tulum ve orijinal kaşar harika oluyor. Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Karnım acıktı oysaki daha yeni mantar yemiştim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bu mevzudan sonra hemen kremalı mantar yaptım. Öyle canım istedi. Hatta kuzu göbeği mantarı zamanını iple çekiyorum şu an. Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Sonbahar ve ilkbaharda çıkıyor onlar di mi 😋 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Afiyet olsun bu arada ahajs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ulan ya, bunu gördüm yine karnım acıktı. Teşekkürler. Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Shsjd bu sefer bunun sorumlusu ben değilim😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yine sensin, eig seçtin. Suçlusun. 😂 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl E gece bakmasaydın😝 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gece gündüz fark etmez, her türlü yerim. 😂 Şimdi bile canım istedi. Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Yarın mantar günü o zaman Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet, şimdi eve giderken alacağım. İri kestane mantarlarını soya sosunda dinlendirip tereyağında kişnişle kavuracağım. :D Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Off afiyet olsun😋 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Teşekkürler. :) Yorumla
1asosyal Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 320 cevap paylaştı. Mangaldan pilava yumurtadan kavurmaya turluden pizzaya her yere yakışıyor mubarek 1 5 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Evet çok joker bir besin Yorumla 1asosyal +1 yıl Joker süper tabir oldu 👏 Yorumla 1asosyal +1 yıl Tesekkurler Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Rica ederim Yorumla 1asosyal +1 yıl 🌹🍰☕ Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Yemeklerin içinde kullanılan mantarlar pizza gibi, bu arada şirinler olayı nedir :D 1 3 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Şirinlerin evleri mantardandı ya şimdi görüp anksiyeteleri tutmasın diye dedim u Barış_LonelyForever +1 yıl Evet hatırladım teşekkürler BirAnanasAldirdim +1 yıl Rica ederim😂
_interstellar Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Toprak kapta bol terayagla pisirip uzerine yumurta kirilmis ve kaşar eklenmis haline bayiliyorum. 1 2 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Off of karnım acıktı _interstellar +1 yıl 😁
Abdurrahman00t Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Kızartması güzel. Farklı türlerini pek yemedim, belki daha çok beğenirim. 1 3 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Bir halini sevdiysen eğer her halini denedikçe daha da çok sevmeye başlıyorsun Yorumla Abdurrahman00t +1 yıl Diyorsun... Tamam. 😃 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Dedim bile Yorumla
_Maidetta_ Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sorunun yaratıcılığına bayıldım.. Mantarı çok sevmiyorum. 1 7 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Neden? Yorumla _Maidetta_ +1 yıl Hangisine neden? Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Sorunun yaratıcılığı kısmı ahsjs Yorumla _Maidetta_ +1 yıl Şirinlerin evlerini yıkmışsın ondan öyle dedim. Benimde ruhumda gargamel hayranlığı varmış. Soruyla gün yüzüne çıktı. Kdjm Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Ahsjs ben de başkasının sorusunu çaldım sandım bir an Yorumla _Maidetta_ +1 yıl Yok yok asla öyle bir imada bulunmadım. Zaten milyon soru sorulmuş. Elbette denk düşme ihtimali bir hayli yüksek oluyor. Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Shsjs anlaştık 😌 Yorumla
padisahinkizi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Çorbasına ayrı bayılırım. Pizzada da aşırı güzel oluyor ya. İkisi arasında kaldım. 😄 1 2 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Mantar çorbası üstüne mantarlı pizza yolluyorum o zaman size sultanım shsjs Yorumla padisahinkizi +1 yıl Ah çok teşekkürler 😄🤍 Yorumla
Jazzsevenkız Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 323 cevap paylaştı. Kremalı hali. Hele de kremalı mantarlı makarna olursa mükemmel 😍 1 1 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Evet yaa çok yakışıyor Yorumla
cyclamenn Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Her çeşidi ayrı güzel ama ızgara üzerinde olanı en güzeli.🍄 1 1 Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Üstüne biraz tuz ve kekik😋 Yorumla
Banker_Bilo Takip Et Master Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. En güzel mantarlı tarifi soruyorsan, sarımsaklı, kremalı, körili mantarlı tavuk derim. Muhteşem bir şey. 1 0 Yorumla
FortesFortunaAdiuvat Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl bir tek pizzada katlanılabilir oluyor benim için. Onun dışında sevmem 1 0 Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 , eic 58% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Fırında, içi sulu sulu pişince üstünden kaşar peyniri aktığı hali. 1 0 Yorumla
Apple-Crow Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Bende bir mantar 🍄 hastasıyım. ÇorbadaPizzadaMakarnada mantar süperdir 1 0 Yorumla
bluelexa Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl ÇorbasiPizzasıBurgeriTavukla mis severim ben 🍄 🙃 1 0 Yorumla
Mcrklm Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 828 cevap paylaştı. dana böbrek kavurmanın içinde <3 pizzanın içindeofffffffffffffffffffff offffffffffffffffff acım 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. En alt sağ görsel. Kaşarlayıp fırına atmak 🤤 1 0 Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hiç sevmem nefret ederim 1 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı. Çorbasını severim. 1 0 Yorumla
Gamiyarass Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 96% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hepsi 0 0 Yorumla
En İyi Cevaplar