Yeme & İçme Zeki bir fakir olaraktan ilk defa Starbucks kahvesi deniyorum, sizce tadı nasıldır? MarsRafinha Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Bizim gençlerimiz hepsi sıtarbukstan kahve iciyolar Güncellemeler+1 yıl Denedim arkadaşlar iyiydi gayet normal ama Starbucks'un Starbucks olma sebebi bunlar değil ondan eminim yani Zeki bir fakir olaraktan ilk defa Starbucks kahvesi deniyorum, sizce tadı nasıldır? Cevapla Starbucks Hakkında Sorular Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Bence güzel içmiştim 0 0 Yorumla
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Afiyet olsun benzer bir tadı olabilir ama tam olarak aynı değildir 0 1 Yorumla MarsRafinha +1 yıl 3 45 e plasebo etkisi satın alamam ki aşkım Yorumla
Cyclaxss Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Starbucks bahane güzel manitalar geliyor onlara bakmak için gidiyoruz 0 1 Yorumla MarsRafinha +1 yıl O yüzden ben zekiyim diyorum zaten Yorumla
Korays01 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 94% +1 yıl Çok farkii aynısı degil 0 2 Yorumla MarsRafinha +1 yıl Hıı sanki sen çok sıtarbakssın Yorumla Korays01 +1 yıl Sturbuks denediğimde aynı poşet kahvesi aldım lezzet farkki Yorumla
Raporsuzdeli07 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 61% +1 yıl İsme para vermissin bi ozelligi yok 0 2 Yorumla MarsRafinha +1 yıl 3 45 verdim diğerleri de pek farklı değil merak ettim sadece Yorumla Raporsuzdeli07 +1 yıl Denemis oldun boş verİnsanlari marka takintisi ile kandiriyolar urunun kalitesine degil ismine para aliyorlar yazik kimsede laf etmiyor Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yani çok farklı tadı yoktur ya. Afiyet olsun. 0 0 Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ya abartmayın şu sıtarboksu 0 0 Yorumla
yasamayürütmeben Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Aynı tadı vereceğini sanmıyorum. 0 1 Yorumla MarsRafinha +1 yıl Plasebo etkisi yok bunda aşkım ama yine de olabilir Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence güzel içmiştim
Afiyet olsun benzer bir tadı olabilir ama tam olarak aynı değildir
3 45 e plasebo etkisi satın alamam ki aşkım
Starbucks bahane güzel manitalar geliyor onlara bakmak için gidiyoruz
O yüzden ben zekiyim diyorum zaten
Çok farkii aynısı degil
Hıı sanki sen çok sıtarbakssın
Sturbuks denediğimde aynı poşet kahvesi aldım lezzet farkki
İsme para vermissin bi ozelligi yok
3 45 verdim diğerleri de pek farklı değil merak ettim sadece
Denemis oldun boş ver
İnsanlari marka takintisi ile kandiriyolar urunun kalitesine degil ismine para aliyorlar yazik kimsede laf etmiyor
Yani çok farklı tadı yoktur ya. Afiyet olsun.
Ya abartmayın şu sıtarboksu
Aynı tadı vereceğini sanmıyorum.
Plasebo etkisi yok bunda aşkım ama yine de olabilir
ben içmiyorum