Zeki bir fakir olaraktan ilk defa Starbucks kahvesi deniyorum, sizce tadı nasıldır?

Bizim gençlerimiz hepsi sıtarbukstan kahve iciyolar
Zeki bir fakir olaraktan ilk defa Starbucks kahvesi deniyorum, sizce tadı nasıldır?
Güncellemeler
+1 yıl
Denedim arkadaşlar iyiydi gayet normal ama Starbucks'un Starbucks olma sebebi bunlar değil ondan eminim yani
Zeki bir fakir olaraktan ilk defa Starbucks kahvesi deniyorum, sizce tadı nasıldır?
Cevapla