Kahve yalnızlığın dostu, muhabbetin bahanesidir.” Selamlar arkadaşlarım nasılsınız?


Ben fincana takıldım çok güzelmiş
Yaaa şunu söylemen bile yeter 😻😻 Esas senin canın sağolsun 😻😻ben bardak kupa biriktiriyorum
EİC için teşekkürler ☺️🙏🏻
Bana aynı 😅
Teşekkür ederim can🌸😌
Cevap
21Cevap
sürekli yalnız kahve içiyorum ve bunaldım artık üzücü oluyor tek içmek
Günaydın afiyet olsun şükür bu günümüze iste is basi yapmaya gidiyoruz
Sen nasilsin?
Sana kolay gelsin hayırlı işler dilerim Conan günün mutlu haftan huzurlu geçsin
Evet yalnızken kahve içmek bir başka olur, birazdan kahve alacağım, dinlenme günüm.
Kahve sevilen biriyle de, kendi kendine de zevkli ve güzeldir her zaman.
Yalnızken hiç bir şey yiyip içesim gelmez ama bayramda evde tek başımayken bir oturuşta bir kilo dondurma yedim 😅
Yalnizken icilen kahvenin tadi elbette farklidir ama karsilikli icilen kahve harikadir. Kahve ile birlikte donen sohbet guzeldir.
Yalnızım kahvemi yudumlarken denizi seyrediyorum sen nasılsın
Güzel oluyor tabi ama sevdiceğimin ellerinden olunca daha da güzel..
Sana fark etmiyor ya her gün bir duble kahveyi götürüyorsun nasılsa hoca
Evet yalnız kendi içinden kahvenin tadı daha başka olur
Evet rahat rahat kahve icerm
Zamanım olunca balkonda içerim nargileyle iyidir
yalnızlık çayı diyelim biz ona
Öyle tabii, kimse ile hatır derdi olmuyor:)
yalnizlik. kalitedir
Kafa dınlemek için evet
İhtiyaca göre değişiyor evet…
Güzel olur manzara varsa
Birlikte içsek belki daha keyifli olurdu
Evet çok güzel ben çok severim
Değil
Evet öyle
Kesinlikle
Müthişli
Yapamıyorum ben
Kahve kahvedir
Hep kalabalık içerim
Evet tadı ayrıdır🌸
kesinlikle öyle
Bazen plur böyle
Evet
He ya çok iyi oluyor
Değil telvesu
Kesinllikle
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar