Çiğköfte yerken çay içiyorum, insanlar bana saçmaladığımı söylüyor. Haklılar mı?

Bu soruyu gerçekten ciddi anlamda soruyorum. Çay içerken çiğköfte yiyorum, insanlar bana saçmaladığımı söylüyor. Evet biraz ağızım yanıyor ama çay da, çiğköfte de vazgeçilmezlerimden. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çiğköfte yerken çay içiyorum, insanlar bana saçmaladığımı söylüyor. Haklılar mı?
Cevapla