
Dünyaca ünlü yıldız Dua Lipa, karpuza pul biber dökerek yedi. Şarkıcı Aybüke Albere de “işine bak Dua” diyerek karpuza ketçap döktü.
Bence hiç birii 🙄😷😷

Dünyaca ünlü yıldız Dua Lipa, karpuza pul biber dökerek yedi. Şarkıcı Aybüke Albere de “işine bak Dua” diyerek karpuza ketçap döktü.
Bence hiç birii 🙄😷😷
Ne saçma şeyler çıkarıyorlar ben karpuzu peynirle severim 🍉 🧀
Allah korusun Tabii ki hiçbiri
Cevap
53Cevap
Hadi kola dökse, meyve suyu dökse neyse de biber, ketçap nedir yani..
Ketçap olabilir
Hiçbiri karpuz kendi halinde çok daha güzel birde ekmek peynir ile çok güzel gidiyor
Tavsiye ederim güzel oluyor:)
Karpuz için ağlıyorum şu an, lütfen karpuz karpuz olarak kalsın😭
Hepsi sussun eriği tuza sonra isota banıp yiriiim hahdhah

🥴🤣
Saçmalık, can sıkıntısından birşeyler çıkarmaya ve göz önünde kalmaya çalışıyorlar. Tuzları kuru elbette, rahatlık gani
Bu videoları çekerken “Ben napıyorum ya? ” diyorlar mı acaba? İnsanlar her akıma katılmak zorunda değil acaba bunu ne zaman beyin süzgecinden geçirip idrak edebilecekler.. neyse çok saçma bir kombinasyon olmuş 😄
kazığa oturmak diye bir akım olsa onu da yaparlar emiinm
saçmalık
Yani herşeyi de birbirine katıp mide bulandırmasinlar artık
Olmaz olamaz olmamalı süte karabiber dökmek gibi yoğurda çay katmak gibi ommalı... 🥂
mal bunlar ya boyle mi trendlere oturmaya calisiyorlar.
"Şunlarda taşa sürecek akıl yok" diye düşünüyorum
Ketçap sıkmam da acı biber yiyip üstüne karpuz yiyince güzel oluyor pul değil nornal acı biber üst üste atın ağzınıza anlarsınız 😂
Bir güruh var koyun gibi kim ne yapsa onu taklit ediyor. Bunu mahalleden biri yapsa deli damgası yer dua lipa yapınca ilginç oluyor
Bazıları varlıktan şımarıyor
Bazıları yokluktan uyuyamıyor
bunları ben yapsam deli ruh hastası enayi derler bunlar yapınca akım oluyormuş saçmalık
Ben karpuza terayag süreni gördüm bunlar viz gelir😃
Karpuza ketçap garipteee Dua'nın kullandığı pul biber degil Meyvelere dökülen bi baharat ztnnm
Saçma sapan akımlar, tatlıyla acıyı aynı anda yiyemem asla
Selamlar fenomen ile konuşmam lazım benim onemli bi soru soracağım
Bune hergün bişe cıkarıyorlar. Ben nar ekşişi kullanıyorum bulursam ekşi tatli mayhoş
İnsanların tercihi karışmak bana düşmüyor 😅😅.
Tabii ki hiçbiri. Karpuz ne ketçaplı, ne de biberli yenmez.
Biber tatli aci olabilir ama ketcap ne yaaa yok salca sur istersen
Insanoğlunun, güzel şeyleri bile nasıl iğrenç bir hale dönüştürebildiğinin kanıtı olmuş.
Akım demek mallık demektir zaten. Yine şaşırtmadınız mk
Akım çıkaranların ben yedi sülalesini üst üste koyup skeyim
Aç tokun halinden ne anlar sözü geliyor aklıma.
Bir anlık dalgınlık özür dilerim.
Mayonez deneme fikri cik aklimdan asjsjs
Midem 🥹😵💫😵💫😂😂
Asjdjjs
Ben bunların damak zevklerine...
Dua'nın elinden ne dökse yerim nam nam
karpuza ball döksenn hadi neyse derm mmkk beyinsizii
Aybüke alberen diye bi şarkıcımız mı varmış sdasd
Hiç biri böyle bir deneyime hazır değilim
Hiçbiri nereye kusuyoruz 🙄
Akım diye diye ülke aptallaştı, yozlaştı
Kavuna yoğurt döküp yemek
Biz el alemin akımına kapılmıyoruz.
Saçmalamaya gerek olmadığını düşünüyorum
Tuhaf bir damak lezetleri var ilginç.
Duanın karpuza attığı meyvelere koyulan bi sos, ketçap pulbiber değil kim uyduruyor bunları
midem kalktı kusmaya gidiyor.
Akım makım anlamam karpuz sade yenir
Peynir sadece.
mayonez daha güzel gider veya hardal
Kimse ketçap aşkımızı sorgulamasın. 😂
Peynir ekmek ile güzel olur 🙂
Iy benim midem çöplük değil.
Yeni akım diye g... yağlı kazık sokarlar yakında
Daha nekadar sacmaliycaklar merak ediyorum
Lipam ne yapıyorsa doğrudur gerisi boş
Türkler hep özenti zaten amg
Dua lipa'nın döktüğü biber değil ki
İğrenç ben sade severim.
Bu akımı denemem ya seçimim yok
Unlulrr bknu yese yiyecekler var
Ve sonra koşa koşa uzaklaşır midem
Ay saçma sapan şeyler
karpuzun üstüne attırırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?