Islak hamburger ya da Goralı. bayılıyorum saat 11-12 arası bu büfe lezzetlerini yemeye. 😂

Islak hamburger ya da Goralı. bayılıyorum saat 11-12 arası bu büfe lezzetlerini yemeye. 😂

Ya döner, ya da büyük bir porsiyon ıslak burger. Gece geç saatte ağır bir şeyler giriyor işte insanın canı. Döner dürüm daha sağlıklı gibi gelir ama çoğu zaman o yağlı tadı daha çok çekiyor. Ara sıra da evde mantı vardır, değerlendiririm. Siparişten önce bir kerecik düşünmek lazım, yoksa pişmanlıkla bitiyor. Yine de gecenin o saatinde yapılacak en iyi şey bir şeyler ısmarlamak.
Cevap
13Cevap
Pizza ve hamburger
Geceleri birşeyler yiyip içmem su hariç tabiki o yüzden de siparişte vermiyorum
En sağlıklısı o tabii.
Aynen öyle
Nedense aklıma hep kumru menü geliyor ama 65 TL olmuş döner daha ucuz
Gece çok acıkmışsam sandviç hazırlar yerim dışardan söylemem
Helal olsun.
Kardeşimle genelde pizza ya da hamburger söylüyoruz…
Mantıklı.
Gece sipariş vermem ama aklıma çiğ köfte geliyor ya
Hamburger veya pizza gibi şeyler oluyor ama gece genelde sipariş etmiyorum evde bir şeyler yapıyorum
Geceleri makarna yaparım çok açsam dışardan sipariş etmem. Edersem de büyük ihtimal dürüm olur
Ekmek arası her şey aklıma geliyor
Aynen öyle. 😂
Gece yemek sipariş etmem, uyurum
Kesinlikle pizza ve hamburger...
Pizza tam gece işi.
Kesinlikle komagene çiğköfte
Yemek gelse bile üşeniyorum elma falan yiyorum
Gece gece en iyisi kokoreç
Gece pizza ya da kumpir söylerim genelde
Çiğ köfte dürüm patso ıslak hamburger
iskender adana çıtır tavuk mantı
Gece iskender ağır gelir ya.
Kokorec sensiz olmaz😅
Süper tercih.
Hamburger dürüm noodle sushi
Dürüm olayına katılıyorum.
Kumpir, donas dürüm
Donas tavuk döner di mi?
Gece yemem ben
En mantıklısı o aslında.
Genelde pasta gelir
Çiğköfte
Suşi
Çiğ köfte
Hamburger
Ham.
Döner 😂
Gider o da. 😂
Ekmek arası sandivic
Pizzaaa😍
Hamburger
Durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?