Favori Fast food markanız hangisi?

Benim kesinlikle arby’s, bulunduğum şehirde ise maalesef yok. Ne zaman dışarıda görsem hep arby’s yerim bu yüzden.
Eskiden fiyatları çok daha uygundu, benim favorim olan steak soslu menüyü ben 20₺ yerken şimdi 60₺ olmuş.

Peki sizin favori fast food markanız hangisi?
Favori Fast food markanız hangisi?
Favori Fast food markanız hangisi?
Cevapla