Buz küpünü ağzında durdurmak çok mu garip?

Ben genelde kendime limonata veya benzeri bir şey koyduğumda buz da atıyorum içine içecek bitince buzları yemek hoşuma gidiyor kıtır kıtır sesin gelmesi 🤔
Buz küpünü ağzında durdurmak çok mu garip?
Cevapla