Yeme & İçme Buz yeme hastalığım var bu sprite la yaptığım buzlu dondurma? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Nasıl sizcee dondurma sevmem ama buzlu şeylere bayılırım Buz yeme hastalığım var bu sprite la yaptığım buzlu dondurma? Cevapla Sevgi Soruları Hasta Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Buzu boş ver de bana ojenin numarasını verebilirsen iyi olur hahshs 0 0 Yorumla
Kömüüür Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 93% +1 yıl Vitaminlerine baktır kansızlık vs olunca bu şekilde buz yemek istiyor insan 😊 0 0 Yorumla
YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Ben de buz parmak ve gökkuşağı dondurma çok seviyorum. 0 0 Yorumla
Sarıkek Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Saglikli degil sütle yapsan daha iyi ve saglikli olur bence 0 0 Yorumla
varrohincco Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 419 cevap paylaştı. Bu sıcak havalarda güzel bir çözüm kış çocuğusun kesin benim gibi 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl havalardan dolayidir dun bi video izlemistim kiz buz yemeyi seviyor diye dogum gununde buzdan pasta yapmislar aodhjd 0 0 Yorumla
Barbarosakman Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Benim hatun da seviyor en nefret ettiğim şey 0 0 Yorumla
Wheeinthemood Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Afiyet olsun. Ama bence en iyisi sade buz. 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı. Güzelms 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Buzu boş ver de bana ojenin numarasını verebilirsen iyi olur hahshs
Vitaminlerine baktır kansızlık vs olunca bu şekilde buz yemek istiyor insan 😊
Ben de buz parmak ve gökkuşağı dondurma çok seviyorum.
Saglikli degil sütle yapsan daha iyi ve saglikli olur bence
Bu sıcak havalarda güzel bir çözüm kış çocuğusun kesin benim gibi 😂
havalardan dolayidir dun bi video izlemistim kiz buz yemeyi seviyor diye dogum gununde buzdan pasta yapmislar aodhjd
Afiyetler olsun
buz parmak sever misin
Benim hatun da seviyor en nefret ettiğim şey
Afiyet olsun. Ama bence en iyisi sade buz.
Ben de seviyorum kıtır kıtır
soğuk su tercihim benim
Jelalxlc çok zekice tadı nasıl
Güzelms
Boğazın şişmiyor mu ya 😃
Afiyet olsun
dikkat et üşütme
Yi değil