Herkese iyi geceler, Bu ara biraz yoğun geçiyor günlerim, boş vaktim olmuyor ve hep bir işle meşgul oluyorum. Yeni yatabildim ve aklıma bugün yemek yemediğim geldi 😂😅 Daha önce de bu durumu yaşadım. Yemek yemeyi unuttuğum zamanlar olabiliyor.
Sizler de benim gibi yemek yemeyi unutur musunuz? Ya da yoğunlukta iştahınız kesilir mi?
Yoğun zamanlarda yemek yemeyi unuttuğunuz oluyor mu?
bi keresinde o kadar yoğundum ki sadece sigara içmiştim kahvaltı bile yapmamıştım akşam 9 olmuştu çok iyi hatırlıyorum ellerim titremeye başladı açlıktan yemek yedim biraz kendime geldim yemek yemeyi seven bi insan değilim de zaten. keşke olmasa böyle bişey benim için
Bunu ben de çokça yapıyorum. Yoğun temizlik günlerimde özellikle tamamen unutuyorum, yorgunluktan halimde kalmıyor. Ev kalabalık olup, misafir olduğunda da böyle oluyorum.
Hayatımda asla yaşamayacağım durum sanırım ya sksllskdkd açsam tüm işlerim aksar bu yüzden ne tür bir yoğunlukta olursam olayım yemek yemeden devam etmem
meslegim geregi normal insan gibi yasayamiyorum ki gunde uc ayri hat telefon surekli mail gundem piyasa aklimiza gelen tek sey cay ve sigara kisa parliament azaldigi anda kriz cikar yemek saati dinlenme aklimiza gelmeden
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Unutmaktan çok yoğun olunca canım bir şey yemek istemiyor