Starbucks’ta kahve çekirdeği bitmiş yoksa kesin ısmarlardım. Guatemala dışında içemiyormuş benim aslan parçası ahahaha

Starbucks’ta kahve çekirdeği bitmiş yoksa kesin ısmarlardım. Guatemala dışında içemiyormuş benim aslan parçası ahahaha

Eniştemin şansına da yani.. başka zamana işallah
Teşekkür ederimm
Rica ederim
Kahve çekirdeği sipariş etmişimdir..
Benim hayattaki şans
Cevap
15Cevap
Kahve eksik bende aynı durumdayım
Yengende aynından seviyor ne tesadüf bitince bende ısmarlayamadım 😂
Yengemiz zevkliymiş
Tabi öyledir o kadar ısmarlayım olmuyor ya kahve olmuyor ya mug
Neden benim eniştem oluyor? Ne eksik olduğunu da sen bul benimle beraber içmiyorsun ya
Rahmetli çekirdek çitlemeyi severdi
Paran çıkışmadı🥴
Allahtan eniştemiz eksik değil
Bu site de herkesin hayal dünyası neden bu kadar geniş
Ona hayal dünyası demiyorlar neyse senin anlamanı beklemiyordum zaten
Ben bana birisi baksın demedim zaten. Ayrıca sen bile evleniyorsan bana bakan olur merak etme hahshsjs
Görmeme gerek yok ki üslup aynadır malum
Evet, sizlerden iyi hadi güle güleee
Ay götüm
Öyle deme içemiyor çocuk
Kısmet artık. Gelecek sefere
Enişte eksik. 😄
enişte eksik 🤧
Eniste eksik
baksana sen şuna
Enişte eksik
kahve
Eee bugün cuma değil
Kahve bitmiş
enişte eksik yani ben
Espri kursu araştır da seni yazdıralım
Bira ısmarla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar