Küçükken Anıtkabir'in 200 metre aşağısında bulunan yüzme havuzuna yüzme öğrenmek için giderdim yüzme havuzundan çıktığında çok acıkırdım havuzun yanında duran poğaçacıdan poğaça alırdım o kadar büyük bir iştahla yardım ki anlatamam herhalde yüzmekten yorulduğum için karnım acıkıyordu iştahım açılıyordu orada yediğim poğaçanın lezzetini hiçbir yerde yiyemedim
Aslında un fazla değildi ama sanırım şekil verdikten sonra kabarmasını beklemedim.. Fırın soğukken içerisine koydum, ısınırken o da kabarır demiştim ama kabarmadı.. Bilakis ser bir şey oldu..