AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Aynen karışamamak lazım adamın işini zorlaştırıyor çoğu zaman hea acemiyse başka tabi
karışmam bundan sonra
Aynı annem oda çok yapar artık bizde alıştık yapmaya😂
hahaha benim annem de öyle, ona çekmişim. :D
Etmeyince insan kendini kötü hissediyor maalesef
tabağı bardağı eline vermiyorum tabi ama masayı temiz bırakırım, o kadar da değil
aynen en azından düzenli yemek lazım.
Bu ben vicdan azabı çekiyormusum gibi hissediyorum
ben de ya
Garsonun işi servis yapmak ve masayı toplamaktır. Garsonun işine karışılmaz.
artık yapmam
Neden edilmeyecekmis ki?
Ben her zaman yapiyorum bunu
düzenleri varmış, bozmamak lazımmış
:D
Bunu soyleyen kim?
Bu kibar yardim sever olmayan insanlarin verecegi tepkilerden
Masada Yediğin Yemeği Düzgünce Toplarsın Masa Kirlendiyse Bir Peçeteyle Temizlersin Ve Teşekkür Eder Deyip Kalkarsın Hepsi Bu 👍😉
Tabak, bardak toplamıyorum da mesela peçete, ekmek ambalajı gibi şeyleri toparlıyorum.
evet en mantıklısı
Masayı toplayan garsona sadece müsade edersin elini kolunu masadan çekerek, o işini yapar.
mantıklı
Ben 4 sene garsonluk yaptım hiç sevmediğim şey insanın işine karışılması.
bilseydim yapmazdım ama artık karışmayacağım. öğrenmiş oldum.
Ordaki çalışanda insan.
tabakları bardakları kenara toplamak vb basitde olsa yardımcı olmak gerekir
Yardım etmek istiyorsan bahşiş bırak gücün yettikçe 😉
Tabiki Alıp Mutfağa Götürmüyorum Ama En Azından İşini Kolaylaştırmak İçin Gelmeden Düzenliyorum
Etmemek lazım da arada ben de engel olamıyorum kendime 😅
ben de ya :D
Yardım etme çünkü masa toplama şekli vardır öncelik sırası vardır bulaşık toplamanın bile
Ona yardım değilde garson arkadaşa destek oluyoruz diyelim...
Sadece kolay toplasın diye üst üste koyarım bazen yoksa hiç karışmam
Dürüst olmak gerekirse onlara karşı saygılı davranırım ama yardım etmem sonuçta işleri bu ve yaptıklarından maaş alıyorlar. Nasıl diş doktoruna gidince aletleri bana verin ben hallederim demiyorsak garsona da gereğinden fazla yardım edilmemeli bence bırak kendi nasıl yapıyorsa öyle yapsın
Nasıl istiyorsan öyle yap. Onların işi ama toplamak istersen de sen bilirsin.
Onlar bundan para kazanıyor sen götürünce kazanmiyosun
Her insanın bir yaklaşımı mevcut demekki sende kendini böyle iyi hissediyorsun😅😂
Yanlış anlaşılabilir. Gereksiz iyilik her zaman yanlış anlaşılmıştır.
Etmek biraz saçma bırak işlerini yapsınlar bana kezbansi geliyor bu davranış biçimi
Kırıntılar ve çöpleri brn de topluyorum ama tabakları toplamak bence çok da doğru değil
Ben yemek tepsisine pecete kola şisesi vs toplayip koyarim
Valla ben ediyorum. Yediğimi içtiğimi topluyorum. Tabakları veya tepsileri veriyorum
Bulaşıklarada yardım et lavabolarıda temizle madem çok istiyorsun
😜😂
benim de içimden yardım etmek geliyodu genelde gittiğim kafede arkadaşım çalışıyo çünkü
ama dedi ki "eğer siz yardım ederseniz hem maaştan kesiyorlar hem de azar işitiyoruz " o yüzden yardım etmiyorum
aaa maaştan mı kesiyorlarmış, yazıklar olsun. artık elimi sürmem
Maalesef
nezaket gereği yapıyorsunuz ama yapmayın. Aşırı pisletip dağıtmayın yeterli
Kim ne derse desin. Ben yardım ediyorum valla.
Bende üst üste koyuyorum ki yanımda az dursun alsın gitsin hemen diye yapıyorum
sektörden biri olarak söylüyorum masa toplanırken sadece hafif geri yaslanın ve rahatça toplamaları için onlara alan oluşturun onun dışında bir şey yapmayın lütfen
Şu şekilde ben bütün çöpleri içecek olarak ne içtiysem onun kutusunun içine doldururum eğer bardak kullandıysam da bir peçetenin içine alıp tek parça halinde tabağın kenarına koyarım pis öylece bırakmam
Ben de yardım ediyorum ama etmemek lazım aslında. Yabancı ülkelerde yardımda bulunmak garson işini iyi yapamıyor anlamına geliyormuş ve garsona kapıyı gösteriyorlarmış.
Bir görgü ve nezaket kuralı olarak garsona yardım edilmez. Garsonluk onun işi ve o işe müdahale etmiş oluyorsun yardım ederek.
Benimki yardımcı olmak için olmasa da bi alışkanlık. İlla yemek sonrası elime bi peçete alıp masayı siler tabakları üst üste koyarım. Düzen takıntım var benim
senin durumun farklıymış
Yardım etmekten kastım, mesela garson sizin yemek yediğiniz masayı topluyosa, ona yardım ederek masadaki tabakları falan tepsiye koyarım ben. Ben bunu kast ettim
ben de bunu yapıyorum
Bende yapıyorum ve yapmaya devam edeceğim bence medeniyet bu önümü temizler silerim de
gelsin toplasınn yok bide bulaşıklarıda yıkayayım
Ben de öyleyim ama çoğu kişi bön bön bakıyor suç gibi
İnsanlar merhametini ve anlayışını kaybetti çünkü. Sen değilsin tuhaf olan. Üzme kendini
Kim ne derse desin ben toparlıyorum yardım ediyorum dağınık bırakınca için rahat etmiyor
kendim de üniversitedeyken çalışmıştım genelde kötü şartlarda çalışılıyor onların işini biraz olsun bile hafifletebiliyorsam ediyorum
katılıyorum sana
elin kırılmaz kanka bir tane bardak uzat masandaki ne olacak toplandığında teşekkür et kasadan çıkınca kolay gelsin de herhalde yırtılmazsınız?
Etmemelisin ancak güler yüzlü olmalı kibar olmalı ve teşekkür etttikden sonra onlarda daha keyifli olacaklardır
ne kadar işlerini zorlaştırırsam zorlaştırayım. kendimi kötü hissedeceğime yardım ederim daha iyi
Yardımdan ziyade işlerini kolaylaştırmak adına onlara nazik davranıp teşekkür etmeniz yeterli olacaktır
Gereksiz bi şey yapma daha iyi rahatsız edici, insanların işine karışma bu onu kötü hissettirebilir
Ben Burger king de çalışırken hiç kimse yardım bile etmiyordu cidden zor oluyor nezaketen yardım etseniz güzel olur
Ben karışmamalı diye biliyorum. Yardım edeyim derken dengesiz bir şekilde uzatılan tabak yüzünden ekstra zorlanarak iş yapıyorlar mesela.
Bir garson olarak söylüyorum çalışanın işini yapmasına engel olursunuz
niyetim kötü değildi, artık öğrendim, yapmam.
Genelde kötü niyetle yapılmaz zeten ama her şey bir yana patronlar azalıyor işini yapmayı bilmediğin için müşteriler müdahale ediyor
onlar daha kolay toplayacakken karışıp işini zorlaştır yosun
bunu bilmiyorum, öğrenmiş oldum
Ben insanların işine karışmamayi tercih ederim
ben de karışmam artık
Bu ne ben kalkıp bulasiklari yıkıyorum beybisi
Znnxndnd
kesinlik ile yardım etmem zaten yazılı olmayan kurallar gereği de edilmez
benimde öyle bir alt insan arkadaşım var defalarca uyarmama rağmen yapıyor
Sen mesleğini yaparken kimse sana yardım ediyo mu hayır etmemesi lazım zaten eşitlik adına garsona da yardım edilmez kanımca
Bende ediyorumm brncee buu insanın empati yetnegi ve merhameti ile ilgilii
Kesinlikle...
Almak isteyip uzanamadigi bişey olursa veririm onun dışında bişe yapmıyorum
Güler yüz gösterip, teşekkür etmek yeterli bence. Mümkünse bahşiş bırakılabilir.
Çoğu buradakilerin kafe kültüründe yetişmiş olduğu icin etmez ve dağınık bırakır restoran kulturunde toplanır ve düzenli olarak bırakılır
mantıklıymış
Öyle çünkü kafe kültüründe yetisenlere bak masa dağınık ve pistir restoran kültüründe yetisenlere bak garson gelmeden masadakileri toplar