Kayınpederimden soya sütü istedim diye "şımarık gelin" damgası yedim. İnek sütü içmek zorunda mıyım ben?

Laktoz intoleransım var, normal süt içtiğimde 3 gün tuvaletten çıkamıyorum kalbime kadar vuruyor ağrısı. Kaynanamlara gitmiştik ne istersin kızım dedi, kahveyi de sütsüz içemiyorum soya sütü bulabilirsen iyi olur baba dedim. Baktı suratıma gitti dışarı, akşam eşim söyledi böyle böyle mi istedin diye evet niye dedim. Şımarık demiş bana kayınpeder. Eşim açıklamış durumu ama açıklamasına gerek bile kalmamalıydı bence sanki canımın sıkıntısından istedim. Evde de hep böyle sütler içiyorum fotoğrafladım da buyrun

Kayınpederimden soya sütü istedim diye şımarık gelin damgası yedim. İnek sütü içmek zorunda mıyım ben?
Güncellemeler
+1 yıl
markete gidiyodu ne istersin diye sordu, onu yazmamışım
Kayınpederimden soya sütü istedim diye "şımarık gelin" damgası yedim. İnek sütü içmek zorunda mıyım ben?
Cevapla