+1 yılGııı tanıdım ya ben seni. burada mısın sen? Geçen kafede 'bana bir sütlü kahve' gibi basit bir siparişi;
Suyunun tuz iletkenliği, 105 microSiemens/santimetre'yi geçmeyen okyanusta yetişmiş balinalardan çıkarılan yağ ile marine edilmiş, kutuplardan toplandıktan sonra Sahra çölü'nde bırakılan penguenlerin çıkardığı ter ile salamura olmuş, inekten sağım yaparmış gibi izlenim veren fakat koltuğunun altına çaktırmadan sıkıştırdığı pastörize sütü kovaya dökerek herkesin inek sütü sanılmasına sebep olan o süte yatırılıp 41 dakika bekletilmiş kahve çekirdekleri elle değil de, rövaşataya çıkan futbulcu gibi ters takla atarak ağaç yapraklarından tekme vurma stili ile toplanmış... bi'bitmediniz Allah'ın şımarıkları.
01 Yorumla
Soran+1 yıl:)) boş
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeçmiş olsun. Bence her ikinizde haklısınız. Yani sen şımarıklık olsun diye değil sağlık sorunun sebebiyle istemiştin ama bu soya sütü benim de bilmediğim bir ürün yani belki kayınpederin sordu bulamadı veya pahalı diye böyle dedi sen de bir dahaki seferde daha güzel ifade edersin. Her neyse çok takılmayın, siz ailesiniz küsmeyin, inşAllah hayırlısıyla aranız düzelir.
00 Yorumla
+1 yılEşinden istesen çok daha iyi olurdu hem hastasın ondan istiyorsun keyfinden istemiyorsun ki anlayışlı olması lazımdı tm pahalı ama önemli olan sağlık para değil çok geçmiş olsun
00 Yorumla
Yeme & İçme konusunda 343 cevap paylaştı. Keyfine istediğini düşünüp şımarık demiştir. Haksız da sayılmaz, kahve içmesen de olurdu. Yaşlı adamı sen kahve içesin diye soya sütü almaya göndermek hoş değil.
01 Yorumla
Soran+1 yılben göndermedim kendi markete gidiyordu o sordu bi şey ister misin diye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Yeme & İçme konusunda 316 cevap paylaştı.
+1 yılYani şımarık denecek kadar bir şey ortada bence saçma olmuş
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir normal bir sey bende de var tam olarak bilmiyorum tabi ama yarim yagli süt bana dokunuyor bir kac kere içtim midemi bozuyor tam yagli icince sorun olmuyor bazi kisilerin süte alerjisi oluyor badem sütü duydum ama daha alıp içemedim onu merak ediyorum onu kendin de evde yapabiliyor muşsun rahatlikla ben yapamam tabi bunlari da ilk defa görüyorum kayınpeder eski kafa oldugu icin böyle seyleri bilmez sen onun dediklerine bakma
00 Yorumla
+1 yılSağlık problemi yaşayan bir insana şımarıklık demek biraz cahilce olmuş, daha önceden bilse yine böyle der miydi acaba? Sağlık oyuna gelmez, sanırım hiç sağlık problemi yaşamamış. Geçmiş olsun, dert etmeyin...
12 Yorumla
Soran+1 yıleşim açıklamış aslında ama yine de cıkscıks yapıp kalkıp gitmiş. cahil cühela insanlar da değiller yani anlamadım
- +1 yıl
Vicdansızlık, empati yoksunluğu. Cidden sağlık problemi yaşamamış o kişi sanırım. Ne desek boş, hiç üzülme
+1 yılSütümü şöyle içerim, kahvemi şunsuz içemem, kahve içmezsem uykum gelir….
Bence sen zevklerinden ödün vermeme işini kendi evinde kendi konforunda sürdür. Başka seçenekler altında yaşayamıyorsun resmen bu ne.02 Yorumla
Soran+1 yılee? ne istiyorsun diye niye soruyor o zaman can sıkıntısından mı
- +1 yıl
Nezaketen soruyor, misafirlikte de nezaketen bazı şeylerden ödün verilir zaten.
+1 yılLaktoz intoleransını biliyorum bir yakınımda var, gerçekten seçici olmak durumundalar. Bence bunu anlayışla karşılamaları gerekir. Şımarıklık ile alakası yok, sinirlenirdim ben böyle bir durumda açıkçası. Şu an bile delirdim. 😄
01 Yorumla
Soran+1 yılyani cidden kalp krizi geçiriyorum diye acile atacaktım kendimi geçen :(
+1 yılKayınbabanın evinde süt içmeden durabilirsin.
Şımarıksın evet
Soya sütü her yerde satılan bir şey değil, acil ihtiyaç değil saçmalık resmen 🤣 kahve yerine çay içebilirdin ya da sütünü yanında götürebilirsin.03 Yorumla
Soran+1 yılkoskoca İstanbul'da adım başı her markette var, Muş'un köyünde istemedim soya sütünü
- +1 yıl
Kız çırteeee şımarıklık yapma tamam sus 🙊
Soran+1 yılkcjhkjhkjhjh
- Yeme & İçme konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılbadem sütü daha güzel.
benim dolaptada var ama ben hatuna döküp yalıyor emikliyorum o zaman kullanıyoruz .
hem bu sütler osurtmuyor haklı , popişim trampet çalacağına kıyarım paraya sakin sakin içerim diyor.
00 Yorumla Yerinde bir tutum.
Benim de gelinim laktozsuz şusuz busuz abuk subuk ürün istese, ben de şımarık yaftası yapıştırırdım.
11 Yorumla
Soran+1 yıliyi öleyim siz şımarık demeyin diye
+1 yılYani rahatsız ediyorsa o sebeple içiyorsan bu şımarıklık değil. Keyfiye olsaydı yine şımarıklık olmazdı, insan ne istiyorsa onu yiyip içebilir gayet normal.
00 Yorumla
+1 yılYani adam sırf senin yüzünden soya sütü aramaya çıktıysa haklı. Kahve içmek zorunda değilsin sonuçta.
02 Yorumla- +1 yıl
Ha alttaki yazıyı şimdi gördüm e ozaman sorun yok ya
Soran+1 yılyok ya markete gidiyodu :/
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa boşversene, sen sana ne iyi geliyorsa onu dene yap. Her fırsatta da söyle. Benim rahatsızlığı var içemiyorum diye. Desene onlara ya normal süt içip acilde sabahlayıp para vericek siniz ya da 10 TL daha koyup soya alıcaksınız
02 Yorumla
Soran+1 yılvalla paradan değil ya öyle insanlar değiller ama hiç beklemezdim ondan
Cevap sahibi+1 yılHerkesten her şey beklenir. Aklınca bilmediğinden yapıştırmış cevabı sana. Şımarıyım ne olmuş isterlerken gözünüz nereye bakıyordu de geç. Ya canım takılma baksen evliliğine mutluluğuna
Kahve içmeyerek bunu çözebilirdin mk, adam haklı.
Sössösösösmssm
12 Yorumla
Soran+1 yıluykum gelir kahvesiz :(
+1 yılÇok geçmiş olsun zor bir hastalık madem öyle o zaman ne istersin diye sormasın bunun şımarık olmakla hiç bir alakası yok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl50 tl falan bu. Ben olsam o an madem sütsüz kahve içemiyorum. Kahve içmem yani o an. Sonra şımarık, kibirli falan diyorlar. Gittiğim yerlerde hiçbir şey yiyip içmiyorum zaten.
03 Yorumla
Soran+1 yıl30 nilky olanlar
Cevap sahibi+1 yılSırf kahve içemiyorsun diye bu arada senden yaşca büyük bir adamdan bana soya sütü getir demişsin. Kendin icin mi markete yolladin. Yok artık. Ben olsam utanır istemem.
Soran+1 yıladam markete gidiyodu ablacım, ne istiyorsun diye sordu. niye adamı markete ben göndereyim
Fotoğrafları atmasan inanmazdım fiyatları ortalama 50 TL olmuş. 15 TL idi en son aldığımda bir kaç sene içinde manyak derecede zam
zama zam
00 Yorumla
+1 yılBende de aynı şey var ne yazık ki cahiliyet kötü bişey
02 Yorumla
Soran+1 yılsen ne tüketiyorsun peki
- +1 yıl
Badem sütü
Gizli Üye(36-45)+1 yılSoya sütüde mı varmış ilk kez duydum bak burada çok şey öğrendim 😂 şımarıklıkla ne ilgisi var yahu canın istemiş belki. ya da herkesin alışkanlığı farklı. Saçmalamış kayınpederin iyice. boş ver üzülme buna umursama bile.
00 YorumlaKayinpedere laf vermişsin işte adam ne anlasın intoleranstan
01 Yorumla
Soran+1 yılne biliyim normal süt istesem de ağlardım ağrıdan
- Yeme & İçme konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yılSus simarik gelin seniii. Soya sutu neymiş. ( evlenirken yatlar katlar isteseydin boyle olmazdi ama inan bana )
00 Yorumla
+1 yılKayınpederinle ilişkin baba-kız gibi olmadığı için sen başka bi şey istesen de şımarık der.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaklı adam gidip niye ayrı bişey alsın normal sulu kahve iç olmadı içme meyve suyu çay iç bide özel sipariş veriyor sun adam haklı ne dese
17 Yorumla
Soran+1 yılbi şey almayacaksa niye soruyor ki ne istiyorsun diye
Cevap sahibi+1 yılSenin dediğin farklı eksra istemişsin sipariş gibi oda haklı öyle demesi adam kalkıp sana soya sütü mü arıyıcak
Soran+1 yılo ne demek ekstra istemişsin? markete giden biri ne istiyorsun deyince evde olan bi şeyi mi söylemem gerekiyor
Cevap sahibi+1 yılHiç kullanmayacakları şey özel istek bu o yüzden istemen şımarık demeleri normal inek sütü içemiyorsan özel ayrı süt istemeye gerek yok normal sulu kahve iç olmadı içme ayrı getirmelerine gerek yok herkes kullanmaz.
Soran+1 yılherkesin kullanmasına gerek yok ki ben kullaıcam 10 gün de kalacaktım zaten bitirirdim. aynısını Halley istediğimde diyecek miydiniz ne farkı var istediğim herhangibi sütün
Cevap sahibi+1 yılSadece kendize ayrı istemşsiniz haklı adam onu gidip kendiniz alabilirsiniz Bi siz kullanıyor sunuz onlarda aynı fikirde
Soran+1 yılsormasaymış o zaman keşke
+1 yılhiçte haklı değil ne var bunda ne istersin diye sormuş o zaman sormasaydı 😒
00 YorumlaBir daha bir şey istemezsin olur biter. Bazı insanlar kırıcı oluyor maalesef
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaklı misafir umduğunu değil bulduğunu yer içmeyiverirsin olur biter bende de o rahatsızlıktan var ama ben bir şey demiyorum almayayım sağolun diyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılpeki neden soruyor
Cevap sahibi+1 yılAyıp olmasın diye sorar insan mecburen sormasa kaba terbiyesiz dersin çünkü doğal olarak
Soran+1 yılo ayıp olmasın diye soruyor, ben ayıp olmasın diye bi şey istemiyorum. ne saçma adetlermiş :(
Cevap sahibi+1 yılDeme milletin ağzına laf verme gerek yok de kestirip at boş ver
Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Eşinden istesen böyle olmazdı işte.. Kayın beder sonuçta, o bile dedikodu eder şimarık der.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılVelevki damak zevkin böyle kime ne şımarıklıkla ne alaka
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıleminim babanın evindede soya sütü içiyormuşsundur zaten hastalığın varsada sütünü yanında taşı millete açıklama yapmak zorunda kalmazsın
05 Yorumla
Soran+1 yıl18 yaşımdan beri kendi evimdeyim evet 18 yaşımdan beri bitkisel süt içiyorum garip olan nedir? olur il il yanımda süt dolaştırırım bundan sonra
Cevap sahibi+1 yılbabanın evinde içmiyormuşsun demekki
Soran+1 yılteyzemle yaşadım 18ime kadar, yok onlar da bana almıyorlardı ablam haklısın
Cevap sahibi+1 yılvefatmi ettiler vefat ettilerse üzülürüm seni üzemek için söylemdim
Soran+1 yılbakmadılar direkt üzülecek bi şey yok geçti gitti
+1 yılYani saygı duymasi gerekti sende birdaha isteme bence böyle tepki veren birisinden bir şey
00 YorumlaHem ne istersin die sorup da hemd arkandan böyle demesi çok yanls
00 Yorumlaaz bile sana kaju sütü layık tavsiye ederim diyetisyen olarak
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvet soya sütü ne ya? Antin kuntin vegan saçmalıkları.
06 Yorumla
Soran+1 yılveganım diye içmiyorum inek sütü mideme dokunuyor diye içiyorum
- +1 yıl
Vegansın diye değil ama laktozsuz inek sütü de var illa içeceksen. Bizim kültürümüzde yaşamımızda soya sütü, avokado falan yok, olunca da özenti gibi duruyor kusura bakmayın.
Soran+1 yıllaktozsuz da dokunuyor laktozsuz diye bi sütün varlığına inanmıyorum pek. niye fındık sütü de var fındık bizim kültürümüzde üretilen bi şey değil mi
- +1 yıl
Fındık var ama sütü yok. Ben fındık sütü görmedim daha girdiğim hiçbir evde ya da ortamda. Ha yanlış anlama içilmesi yanlış demiyorum ama sanki bunlarla büyümüş gibi davranmanın da alemi yok.
Soran+1 yılfındık sütü de var fotoğrafını da ekledim, bunlarla büyüdüm evet siz büyümemiş olabilirsiniz ne güzel böyle bi rahatsızlığınız yoksa
- +1 yıl
Fındık sütü yok demedim kültürümüzde olan bir şey değil dedim.
- Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılLatkozsuz süt var zaten
Gdolu ürünlerden sana fayda gelmez. Şımarık değilsin ama sağlıksız şeyler yeme içme06 Yorumla
Soran+1 yıllaktozsuz süt de dokunuyor laktozu ayırmak mümkün değilmiş zaten diye araştırmıştım, ekstra bi madde ekleniyormuş içine laktozsuz denebilmesi için. onu da tükettim bi farkı olmuyor
- +1 yıl
Oluyor. Yeğenimde laktoz alerjisi var. Gerçek laktozsuz sütse olur.
Soran+1 yılgerçek laktozsuz süt hangisi
- +1 yıl
İçim Laktozsuzu denedin mi?
Soran+1 yılpiyasadaki tüm laktozsuzları denedim
- +1 yıl
Sende bence başka bir sorun var. Daha iyi bir doktora gidip baktırsan iyi olur.
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence sen haklısın. O ne öyle ya direk şımarık demiş. Ben olsam olabildiğince konuşmazdım gelsin özür dilesin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu sütlerde meşhur oldu bu ara. şımarık demesi normal. O sütü eşine aldırabiliridn sonra
01 Yorumla
Soran+1 yılmarkete gidiyodu ama
Gizli Üye(18-24)+1 yılŞımarıklık soya sütüymüş ben bir su alayım de tamam
04 Yorumla
Soran+1 yılmarkete gidiyodu onu söylemeyi unuymuşum
Cevap sahibi+1 yılBak bu küçük detaylar olayın şeklini değiştirir işte o zaman şımarıklık diyemeyiz gitmişken alır gelir basit
Soran+1 yılevet eklememişim ekledim sanıyorum
Cevap sahibi+1 yıl😇😇
Gizli Üye(30-35)+1 yılFotoğrafladım demişsin ama Google görsellerden bulmuşsun
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÜrün tanıtım fotoğrafı gibi :)
Cevap sahibi+1 yılAşkitom deyip durma, üslubunu düzelt yılışık mısın
Soran+1 yılEn başta beni yalancılıkla suçlayan sen bana yılışık diyor ajshfakhka Ön yargılı olmaktansa yılışık olmak daha iyi aşkitom
+1 yılSoya sütü her markette bulunmuyor. Kayinpederin bulmakta zorlanmış olabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılvar gideceği markette
Gizli Üye(36-45)+1 yılbabanın evinde de soya sütü alırlar mıydı? ömrün boyunca.
05 Yorumla
Soran+1 yılbabamın evinde büyümedim, 18 yaşımda kendi evime çıktım ondan beri soya sütü içerim evet
Cevap sahibi+1 yılsütü de içmeyiver o zaman bilmem ne intoleransın varsa. adam haklı 50 TL 1 litresi.
Soran+1 yıl30
Cevap sahibi+1 yılmigros alpro 59 TL.
30 TL normal sütün fiyatı oldu nerdeyse.
Soran+1 yıldaha dün 34'e aldım migrostan. nilky'ler 29
+1 yıladam hakli falan degil bu arada ne istiyorsun diye sormussun duzgun cevap verebilirdi almasa bile şımarık demek agir bence o zaman sorma
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim, halley isteseydim şımarık olmayacak mıydım neye göre belirleniyor bu anlamadım
Gizli Üye(36-45)+1 yılKeşke parasını verseydin belkı okadar para veremıyor süte o adam
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu senin suçun değil ki kim ne derse desin boş ver.
00 Yorumla
+1 yılMisafir umduğunu değil bulduğunu yer.
112 Yorumla
Soran+1 yılsordu ama ne istiyorsun diye
- +1 yıl
Evde olan bişey isteyeydin kahveyi sütsüz içemem sütü laktozlu içemem laktozsuz olsa da inek sütü olmaz soya sütü olsun, ayranım da dökülmesin g. tüm de s. kilmesin 😂😂 bi tane su alaydın da susaydın.
Soran+1 yılevde olan bi şeyi niye markete giden adamdan isteyeyim ne biçim mantık bu
- +1 yıl
Ben de müneccim mk senin kayınpederin markete gittiğini bilecem yazdıklarından.
Soran+1 yıldoğru onu yazmamışım pardon
- +1 yıl
Maddi durumunuzu bilmiyorum, eğer arada fark var ise kayınpederin ve sizin durumunuzda, ayrıca soya sütü kolay bulunan bir şey midir onu da bilmiyorum, böyle yapması normal, laktozsuz süt isteseydin de aynı işi görürdü.
Soran+1 yıllaktozsuz süt pazarlama ürünü bi şey, o da dokunuyor mideme. normal sütler 15 bunlar 28 falan biraz fark var ama daha gitmeden surat yapmıştı zaten fiyatından olduğunu sanmam
- +1 yıl
O kadar yazmıştım gitmemiş mi. Laktozsuz düte laktaz enzimi atarlar laktozu sindirsin diye seninki psikolojik bundan ds etkileniyorsan
Soran+1 yılreflü falan da var psikolojik değil ya, normalde krep yaparken süt katmam suyla yaparım eşim krep yapmış içine süt katmış unutup tadında falan farklılık yoktu bilmiyordum da süt olduğunu anında başladı midem
- +1 yıl
Reflü olayı ayrı bunu da şimdi söyledin.
Soran+1 yılpsikolojik dediniz ben de değil demek için midemdeki sorunları da açıkladım dokunuyor diye. neresi ayrı
- +1 yıl
Tamam geçmiş olsun.
+1 yılArada ki fark ne inek sütünden
04 Yorumla
Soran+1 yılhayvandan çıkmaması :D
- +1 yıl
Hazır olan hersey zararlı içinde kimyasal var doğal olmalı
Soran+1 yılinekten mi sağıyorsun inek sütünü
- +1 yıl
Market raflarından kimyasalli urunler pazar tezgahlarından hormonlu ürünler almıyorum ineğe ot veriyorum süt veriyor tavuğa arpa veriyorum yumurta veriyor arılar zaten bedava veriyor balı tarlayı da suladikca domates biber veriyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılO gun de turk kahvesi iciverseydin. Laf yemekten iyidir
02 Yorumla
Soran+1 yıl10 güne yakın kaldık birkaç gün kalsak aramam zaten de
Cevap sahibi+1 yılZevklerimden odun veremem diyosun 😏
Haklı :D
10 Yorumla
+1 yılAynen şımarıksın. Kayınpederin haklı. 😀
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıladan belki içmeni istemiyordur ondan demiş olabilir?
10 YorumlaAlpro.
Bunu fakirler bilmez. 😂
00 Yorumla
+1 yılÖnemsiz şeyler için kendinizi üzüyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsu. Aman takma desinler
00 Yorumla
+1 yılsütü çilekli kahveyi sürekli
00 YorumlaBen olsam evet şımarığım derdim ajs
00 Yorumla
+1 yılBu ney gız dur alıp deneyim 😄
00 YorumlaAdam bilmiyorsa öyle demesi çok normal
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLaktozsuz işe yaramı mu
03 Yorumla
Soran+1 yılyok ya yaramıyor, zaten araştırmalarıma göre içindeki laktozdan ayrılması mümkün değilmiş sütün ekstra bi şey ekleniyormuş sadece
Cevap sahibi+1 yılAynen benı de şışırıo bırcok kısı gıbı laktozsız alıorm daha iyi oluo ama %100 degl. Senınkılerı ılk kez gordm denemek ıstıorm ama mıgrosta falan var mı ki
Soran+1 yılben sanal marketten alıyorum istegelsin falan ama vardır migrosta da
Gizli Üye(18-24)+1 yılBana yapılsa çok üzülürdüm çok kırıcı 😕❤️
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe bilsin adam
00 YorumlaSoya hangı hayvab duyöadım hic sütünü
01 Yorumla
Soran+1 yılbitki
+1 yılTadı nasıl
01 Yorumla
Soran+1 yılseviyorum ben normal sütten aşırı bi farkı yok bence tat olarak
Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. İstediğin sütü içe bilirsin
00 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 