Sizi dışarı yemek teklifi mi daha kolay çıkarır kahve teklifi mi?

Yemek dedin mi akan sular durur
Kahveye hayır diyemem, hemen düşerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizi dışarı yemek teklifi mi daha kolay çıkarır kahve teklifi mi?

Yemek aç olursam cazip olur ama canım istemiyorsa kimse çıkaramaz beni. Ayrıca her yerde yemek yemem... Ama kahve 😍☕🍫 aşktır benim için 🥰💕aç, tok, yorgun, üzgün, mutlu her halimle "bi kahveye evet evet" 😍
"Gönül ne kahve ister ne kahvehane, gönül muhabbet ister kahve bahane"
Bu sozler kimindi bileniniz var mi?
Konuya gelirsek eger durum yukaridaki gibiyse ne yemek ne kahve hic birine gerek yok.
Yoook sadece disari cikilacak ve oyle sap sap yiyilip icilecekse ne kahve ne yemek ikiside kurtarmaz
nasıl yani
Dışarıya bir tek pazara alışveriş için çıkarım. Baskada kimse beni evimden çıkaramaz. Canı çok yemek yemek istiyorsa, hazırlayayım. Kahve istiyorsa yapayım ama evden çıkmam. Kendisi çıksın.
Cevap
31Cevap
Kahve teklifi beni daha kolay dışarı çıkarır, dışarda yemek yemek artık çok pahalıya geliyor. Hemen tamam diyemiyorum.
Önce yemek yiyelim sonra kahve içelim
İlk bu işler kahve ile başlar bence.
Kahve teklifi
İki türlüde dışarıya çıkmam ama bir tercih yapmam gerekirse yemek teklifi derdim
niye çıkmazsın
Yemek dedin mi akan sular durur
Vallahi şöyle bir döner ekmek olsa mis gibi gider hem normal tost ekmeğine basılmış yiyeceksin hem de lavaş arasında yiyeceksin of of
fotoda ki sima mimik sabah annem pişi yapmıştır yiyorken ben 😀😂
hahahahha :D
Esasen yemek içmek değilde, sevdiğim kimseler için çıkarım
Tabiiki Yemek Zaten Arkasından Kahvede İçilir 👍😉
Tabiki yemek 😅
Akşam yemek yapma derdinden kurtulurum 😂
Yemek olunca çıkarım kahve için kılımı kıpırdatmamm 😅😅😅🙈
Valla bu teklifi yapan kisi odecekse hesabi hic sorun yok cay içmeye bile çıkarım
Beni davet edecek tek bir arkadaşım bile yok
yemek daha önemli aslında :)
daha çok vakit geçirmek demek
Bana fark etmez. Kimin teklif ettiği daha önemli şimdi. 😄
Yemek teklifi tabii ki. Her şey zaten çok pahalı, hiç değilse karnım doyar verdiğim parayla.😄
Kahve varsa kolay kolay reddetmem
İlk buluşmada sohbet uzun olacağı için kahve bence tabi aç olanlar yemek üstüne kahve içebilir
İkiside etkilemez bı beş çayı ya da çay diyince akan sular durur bende 🤣
Kimin teklif ettiği önemli bir kuru çay bile olur
hahaha doğru
Kahve içmiyorum. Yemek teklifi iyi olur
neden içmiyosun
Sevmiyorum ki 😃
Yemek dedin mi akan sular durur
hahah evettt
Kahve denince içimin yağları erir.
Kahveden nefret ediyorum tabi ki yemem
Her türlü çıkarım dışarı
yapmasını bilmediğimden elbette yemek
Sade türk kahvesine iki elim kanda olsa gelirim.
Çıkma teklifiyse kahve daha iyş
Yemek gibi sanırım ya
Ne olursa olsun evde olsun
Param yok fakirim eve gelsinler...
Çay ve köfte ekmek teklifi
Kahve teklifini reddedemem.
Çay teklifi 😅
Kahve.. ☕️ Zaafım var
Yemek
Sevdiğim kankalarimla kahve içmek
Yemek, tatlı dendi mi oradayım hahaha
Yemrk yemeye çıkmak daha mantıklı
Kahve içmek daha şık oluyor
Yemek
ben hepsine okeyim :D
Kahve
ben ikisine de okeyim :D
Yemek
öff evet yaa
Yemeekkk
yemek ya evettt
yemek
ben hepsine okeyim :D
Yemek teklifi
beni de yeemk sanırım
Kahve candır
Kahve tabiki
Kahve
Yemek tabi ki
cayy
Kahve olabilir
Yemek
Kahve
Kahve sanırım.
Yemek
Kahve
Lahmacuna okeyim
yemek teklifi rededilmez
Yemek
Yemek😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?