Nohut yemeği yaptım akşam için, güzel görünüyor mu? Sizin menünüzde neler var bu akşam?

Nohut yemeği yaptım akşam için, güzel görünüyor mu? Sizin menünüzde neler var bu akşam?



Bezelye ile bulgur pilavı yapıcam , diğer ev ahalisi mangal yapacak.
Cevap
66Cevap
Pizza var
Dinleniyorum ben odamda, ne pişirildi bilmiyorum henüz
Ya ablacım zaten ev yemeğine hasretiz niye yaptığınız yemeği paylaşıyorsunuz..
Yalnız güzel görünüyor elinize sağlık ablacım
Tadı önemli gerçi ama nohutu ben her türlü çok severim. Etli/kıymalı ise daha da leziz olmuştur
Ellerine saglik
cok guzel gozukuyor afiyet olsun. Bende sanirim tavuk kizartma corba ve pilav olacak
nohut severim ama bu sıcakta yenmez ya daha çok kışın seviyorum ben nohutu :)
Dolma doldurdum bide yogurt corbasi salata yapcam 😊
Fasulye ayıkladım, bende zeytinyağlı taze fasulye var.
ellerine sağlık yaz günü baklagil sevmiyorum bende musakka pilav cacık var
Bereketli olsun. Akşama ben de yapacağım. Güzel yemek. Pilav ve Cacık güzel gider yanında.
Fırında kızartma bulgur pilavı
Yanına cacık yapma planım var.
Dünden kalan patlıcan, börülce salatası. Aç değildim çok onları yedim.
Bundan pilav olacak üff antrikot almıştım püre ile mükemmel
Antrikotu sadece filmlerde duyan türk halkı mckdkskd
Yok la ben günün her saati kebap köfte yemekten gına geldi işyerinde severim antrikot arada alırımda çok pahalı bide yağlı 😥
Bizimkiler genelde kuş başı kıyma yok incik diye ayırıyorlat Annemin itina ile kızım gel sana antrikot yaptım dediğine şahit olmadım zdksmdokdmdmd
Durumlar demek ki el vermiyor bilmiyorum üzgünüm gerçektende benim çalıştığım firma et üzerine sürekli et yediriyorlar iki üç öğün insan sıkılıyorda yani paylaşmak isterdim antrikotu ama bitmek üzere 🫣
Ay yok öyle değil msjfjskskdks çok şükür iyiyiz sadece. Benim anne baba klasik takılma taraftarı.
Eskilerden dolayı mı biraz tutumla alaka falan, bilmiyorum doğrudur sevindim.
Tutum da değil has klasik öz klasik sen desen 2 kilo antrikot Alalım o der 5 kilo kuş başı alıp çeşit çeşit annen yemek yapar dönüşümlü yersin xkdkofkckdncnfkdd
Heee o hesap anladım şimdi, ne diyelim sağlık olsun 🫠
Ben yarın için Kıbrıs köftesi, şehriyeli tereyağlı pirinç pilavı yaptım. Yanına da ayran
nohutlar diri ve sulu deniz üstü hötürür hey canım rinna rinnanay
Sebze kızartması 😌 üstüne yoğurt döküp süper oluyor
Güzel görünüyor ama çok yağlı da görünüyor. Ayrıca bu sıcakta nasıl nohut yiyonuz o kış yemeği
Bu sıcakta nohut gitmez, ben de tavuk sote, bulgur pilavı, yoğurt ve kavun kestim.
Şu nohutu nasıl yiyorlar ya...
Benim bağırsaklar isyan ediyor, iki kaşık yesem.
Ellerine sağlık güzel görünüyor. Bolonez soslu makarna var.
Canım çekti 😋eline sağlık
Bizde bamya pilav var
ayyyy afiyet olsun pilav da yapın yanına pilavsız olmaz!!!
benim menümde birkaç adet insan embriyosu var, herkese afiyet olsun<:
Hayatımda sadece bir kere yedim o da ilk ve sondu zaten hiç sevmem :) afiyet olsun..
Eline sağlık, kuru fasulye olsa daha iyiydi bana göre tabi.
Diri kalmış ya da nohut kötü kocbasi 12 numara alcan
MaşaAllah, ellerinize sağlık.
Şeker hastası varsa az porsiyon tüketsin.
Afiyet olsun.
rengi güzel görünüyor kızz afferm
hangi salçayı koydun hazırmı ev yapımımı
Afiyet olsun tavuk göğsü yedik
Belki 2 yıldır yemiyorum nohut şimdi hatirladım hiç yapmıyoruz
Közlenmiş patlıcan yemeği ve mantı ve karpuz
Bugün aşure günü olduğu için biraz fazlaca yemek yapmışlar. Pilav tavuk, fasulye, börek, mercimek çorbası, kadın budu köfte.
Valla su an tek bildiğim beni zorla pikniğe götürmeleri ne yemek yapılacak bı fikrim yok
Afiyet olsun biz de tavuk sote var bu akşam
Ellerine sağlık. Dönerli bir şeyler var
Eti nerede bunun pekı?
Etliyse yenir omega 5
Güzel görünüyor eline sağlık
Çok severim nohut yemeğini
Yemek yemeyi unutmuşum şimdi fark ettim
Param. yok ac yatacağım issizim
Ablam helal olsun yaninada pilav yap geliyorum
Yazın çok sevmem nohutu
Bugün yedim nedense nohut ile aram yok
Sorması ayıp bu kaç kişilik
Ordu için sanırım jsjsjsjsjejke şaka bi yana çok güzel gözüküyor
@mucizevipemv tencere bana büyük geldi 😂
Barbunya ve biber dolması...
Nohut çorbası olmuş
İşkembeli değilse yenmez.
Salçalı yoğurtlu makarna
Menemen yapicam sulu sulu güzel oluyor
Fırında köri soslu domuz yapacağım 😋
Maaşım yatarsa dürüm olacak
Makarna ve kabak vardı 4 gibi yedik yemeği biz 😄
Patates salatası yemeyi düşünüyorum.
Karnıyarık pilav çorba cacık karpuz 🤷🏼♂️
Patates içinde et vardı. Bir de pirinç pilavı
Taze fasulye, pirinç pilavı, cacık...
Daha belli değil
Eline sağlık
Kuru fasülye
domatesli biberli patlıcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?