Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Aşureyi çok severim..
Ama rengi sarıya dönük olucak..
Hafiften sulu olucak..
Lapa gibi olmayacak
Bazıları içine incir koyuyor.
İncir aşurenin rengini karartıyor. Güzel olmuyor..
Komşular pişirip bir tas aşure dağıtsalarda yesek.
Ben aşure yapmasını bilmiyorum.
Aşure yapacak birileri varsa maliyete ortak olup aşure yemek isterim.
Aşurenin içinde bugday nohut fasulye kayısı üzüm olsun yeter.
Bazıları aşure zengin olsun diye içine çok sayıda çeşit katıyor, incir olmasa da olur.03 Yorumla- +1 yıl
Asurenin kivami tarcini ve sekeri cok onemli
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılAnnem dün yaptı, aşure yapıp, çevreye dağıtmak eve bereket getirir. Biz bu düşünce ile yaptığımız için pek maliyetini düşünmedik, her sene olduğu gibi bu sene de yaptık.
06 Yorumla- +1 yıl
😊
- +1 yıl
Allah kabul etsin
- +1 yıl
@bırakamıyorum7 Amin cümlemizinkini inşallah 😊
- +1 yıl
Amin, ecmain
- +1 yıl
Allah kabul etsin İNŞAALLAH
Yeme & İçme konusunda 338 cevap paylaştı. 1 kg aşurelik buğday 15 tl
500 gr. nohut 12 tl
500 gr fasulye 12 tl
300 gr fındık içi ; 60 tl
300 gr badem içi :90 tl
200 gr fıstık içi: 15 tl
300 gr kuru üzüm 15 tl
150 gr kuru kayısı 25 tl
150 gr kuru incir 30 tl
1 lt süt 15 tl
2 kg şeker 40 tl.
329 tl kaba taslak bir hesapla aşurenizi kaynatabilirsiniz.
01 Yorumla
Yeme & İçme konusunda 968 cevap paylaştı. 50 60 TL haftada bir Starbucks para verip kafelerde gezip aşurenin 200 TL maliyetini hesaplayanlar bir zahmet yapın yani konu komşu yapmayanlar da nasiplensin.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
+1 yılYapmayacağım gibi görünüyor şu an :D umarım yapan olur ve getirir :D
312 Yorumla- +1 yıl
10liraya ne var
- +1 yıl
@sananeejsjs vallahi merak ettim. alıp deneyeceğim sanırım komşular getirmezse
- +1 yıl
Hazirci))
- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u +1 yılİstanbul'a dönünce yapmayi planlıyorum..
05 Yorumla- +1 yıl
@hakan5758 en iyisi ksasure günü düzenlesin
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılSevmediğim için hayır
00 Yorumla
+1 yılYapıcaz. İster ki 2 katı daha zam gelsin, insan boğazından kısmamalı.
22 Yorumla- +1 yıl
Öyleyim 😎😅
+1 yılAşurenin lezzetini almak için, pişirildikten sonra 20 dakika içinde içtin içtin, sonrası fiyasko.
01 YorumlaŞöyle soğuk dolaba koyacaksın. Biz yapmasak çevre getiriyor saolsun. Ki ben zamanı gecsede yazlıktan gelen komşuların yapıp göndereceğini de düşünüyorum.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 464 cevap paylaştı.
+1 yılRüyamızda bile göremiyoruz artık neyse reisi cumhurumuz yesin sırtlan parçası biz yemesekte olur. Vatanı dış güçlerden koruyor kolay değil güç kuvvet lazım tuttuğunun anasını şaapmak için
01 Yorumla- +1 yıl
Ahh pardon aslan dicektim dilim sürçmüş tüüühhh
+1 yılYa zaten bunların hepsi uydurmasyon ama bu tatlıyı 2023'te yeriz artık. Geliyor gelmekte olan 😂
03 Yorumla- +1 yıl
Serbest piyasa, yüksek dolar ve kur, vergiler vs. bunlardan halkımızı kurtarmamız lazım. :D
Telefon alırken verdiğimiz şu vergilere bakın:
Kültür Bakanlığı Payı (%1)
TRT Bandrolü (%10)
Özel Tüketim Vergisi (%25 - %50)
Katma Değer Vergisi (%18)
Saçmalık 😃
- Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yıl1 tane aşure sorusu daha görürsem balkondan atlayacağım bakın en üst katta oturuyoruz yapmayın aaaaaa
01 Yorumla Geçen sene pahalı diye yapamadım bu sene hiç yapamıyorum 😞
13 Yorumla
u +1 yılYok ben yapmadım hiç, sevmiyorum da ayrıca 🙄
18 Yorumla- +1 yıl
Yaptın mı?
- +1 yıl
Ne biliyon zor olduğunu 😃
- +1 yıl
Bilgilerini değerlendir, yapta göörrek
Evde aşure yapacak bir şey bile yok o derece Ekonomisiz bir ulkedeyoz
02 YorumlaAsureye bayılırım ama herkes beceremiyor bak akşam akşam canım çekti yapan olsada yesek 😋
02 Yorumla
+1 yılBizi geç şirketler bile çalışanlarına öğle yemeğinde tatlı niyetine vermiyor. :(
03 Yorumla- +1 yıl
Aklıma düşürdün kank, olsa da yesek.
+1 yılBen yapamam ama gelen gidende yok, oysaki çok severim😒
01 Yorumla
+1 yılOffff olsa da yesek şöyle soğuk soğuk. Maliyeti ben karşılarım yaa.
02 Yorumla- +1 yıl
Benim için farketmez. Yazın soğuk güzel oluyor. 😃
+1 yılEvde yiyen olsa yapardım. Komşuluk da yok komşulara dağıtayım. Tek kendim için de yapmamın anlamı yok canım çekiyor ama yapacak bir şey yok.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılAnama aldım hafta sonu aşure malzemesı şaşırdım. Yarım kuzu alsam daha uygun olur 🥺
05 Yorumla- +1 yıl
530 falandı
- +1 yıl
Tek basıma 1 kazan bana 1 kazanda komşu es dost :)
Zaten hayatımda hiç yemedim yememde kusmuğa benziyor 🤮🤮🤮
01 Yorumla
+1 yılAnnem yapacak maliyeti artmayan hiçbir şey kalmadı ki zaten
02 Yorumla- +1 yıl
Birileri ülkenin içine etti
+1 yılEn sevdiğim tatlı bir de ya. Hazır olanlarından aldım geçen gün, hem içindeki şekerinden kısmışlar hem de fiyatını şişirmişler.
00 Yorumla
+1 yılYaptık, dağıttık. Maliyetli olsa da mis gibi oldu, iyi ki böyle bir gün var.
01 YorumlaGeçen sene 60 liraya aldığımız pasta bu sene 175 lira olmuş düşün yani
01 YorumlaBen değil anam karar verir ama duymadım yapacağını, belki yapacaktır. Muhtemelen yapar.
03 Yorumla
+1 yılteyzem çok güzel yapıyor mecbur mideyi düşünmek şart
01 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılDun sordugum soruda beni linçleyenler görsün asjsjjs 😂
Yapacağım yine de05 Yorumla- +1 yıl
Linçlediler mi? 🙄😂
- +1 yıl
İki ironi yaptim ne haram yemedigim. ne faizciligim ne tefeciligim kaldi asjjsjs
- +1 yıl
Takma hqojdh
- +1 yıl
😂yok yaw ne takcam bu kadar malın arasinda ne isim var diye bir miktar dusundum sonra hepsini. engellemeye karar verdim
- +1 yıl
En iyisini yapmışsın 🥳
+1 yılArtık komşuların yaptıkları ile 😂😂😂😂 maaliyetsiz bağlanır bu is 😂😂
014 Yorumla- +1 yıl
Şey yap bir tane aşure kapları var ya. Alüminyum kaplar.. onları her kapının önüne koy. Üstüne de Allah rızası için aşure toplanır 😂😂😂
- +1 yıl
Hahahaa yok canım olur mu hiç. Fikir benim ki 🤣🤣
- +1 yıl
HaHH aaa dilenci..😂😂😂
- +1 yıl
Memnun oldum. Ne zamana gelir benim aşure bakim😂😂
- +1 yıl
Sen yapmıyor musun😳
- +1 yıl
Bende yerim. Eee kim yapacak 🤔😔
- +1 yıl
Artık iskelet sistemi ile. Merdivenler de 😂😂😂
Ben yaparım. Pahaliliga bakarsak hiç bisey yapamayacağız bu duruma alışmamız lazım..
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYaptık bile sonra da komşulara dağıtma işi var.
10 Yorumla Aşurelikte paket ürün almayın dökme üründe daha çok kar eder ve aynı paraya daha çok malzeme alirsiniz
08 Yorumla
+1 yılYapan olsa da yesek. Şantiyede çalışıyorum. Yemek şirketi yaparsa yiyeceğiz bakalım.
00 YorumlaKomşular bulgur pirinç kaynatıp getirirler artık 🤒😏😒
00 Yorumla
+1 yılHayır. Ayrıca aşureyi sevmeyen biri olarak resimdeki fena canımı çektirdi 😀
00 Yorumla
+1 yılEvet maliyetler arttı fakat yine de yapıcaz inşallah
00 Yorumla
+1 yılZaten yapmıyorduk. Ayrıca ben pek sevmem. Olmasa da olur bence.
00 Yorumla
+1 yılAşure berekettir evin bereketi artar istedigi kadar zam gelsin
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Kendim zaten yapmıyorum. Pek sevdiğim bir şey değil olmasa da olur.
00 Yorumla
+1 yılAşurenin lezzetini alan kesin yapar biz yaptık
00 Yorumla
+1 yılYapacağım. Müslümanım ve bu görevimiz parası umurumda değil
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 624 cevap paylaştı.
+1 yılNeden yapılır şöyle saçma sapan bir şey hiç anlamam
04 Yorumla- +1 yıl
zevk meselesi demekki. benim midem bulanıyor.
- +1 yıl
tabiki öyle.
+1 yılAnnem yapmış ama yiyemiyorum uzak sehirlerdeyiz canım annem
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılVallahi her sene şirkette 200kişilik aşure yaparız. Bu sene ne olur bilemedim
00 Yorumla Pek aramam.
Canım isterse satın alırım.
00 Yorumla
+1 yılBir komşu sabah getirdi de öyle yiyebildim valla
00 YorumlaAnnem yaparsa belki. Ben uğraşmam şahsen, çok sevdiğim bir şey değil.
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 331 cevap paylaştı. Annem pek yapmaz ya. Askerde kazanla yapıyorduk 🤤🤤
00 Yorumla
+1 yılYaptık ben aşureyi her zaman seviyorum zaten sadece gununde değil hep yapıyorum
00 Yorumla
+1 yılYaptık ama cok az bi kac komsuya verdik dağıtacak kadar yapamadik🤧
01 Yorumla
+1 yılHazir almayi tercih ederim kendime kadar ama başkasina yok çünkü çok pahali
00 Yorumla
+1 yılBiz yapmiyoruz ama tanıdık falan getirir güzel oluyor ben çok seviyorum
00 Yorumla
+1 yılAşure bereket arttırır
Allahım sana misliyle verir00 YorumlaYeme & İçme konusunda 6b cevap paylaştı. Her şey bu kadar artıyor enflasyon nasıl gidim gidim ilerliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHazir varmis ondan alicam 1kase yiyim bari maksat içimizde kalmasin
04 Yorumla- +1 yıl
Her şeyin de hazırı nereye kadar.
Cevap sahibi+1 yılHazir yemem normalde ev yemegu severim ama malzemeler pahali maksat icimde kalmasin diye alacagim, tadini bilmiyorum ilkkez deneyecegim
+1 yılValla geçen sene zilin sesi dinmezdi herkes aşure getirirdi bu sene birkaç kişi anca getirdi belli oluyor yani zamın geldiği biz yapar mıyız biraz anneme bağlı.
04 Yorumla- +1 yıl
Bizim komşuluk bağı iyi ama bazen sıkıyor işte
- +1 yıl
En güzeli.
- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılYapmayız bizde..
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEkmek yemeyin pasta yiyin bu sözü biyerden hatirlarsiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır biz aşure yapmayız, helva yapıyoruz, aşura günü neler oldu bilmeyenler araştırsın
00 Yorumla
+1 yılBen yaptım dün biraz pahalıya geldi ama olsun Allah kabul etsin inşallah 🥰
07 Yorumla- +1 yıl
Evde baklagil vardı ama yine de kaplar ve kuru meyveler 150-200 ₺ kadar tuttu
- +1 yıl
Ayynen öyle her şeyi sıfırdan alırsan 400₺ net var😂
- +1 yıl
Eskiden öyleydi ben daha geçen sene bir sürü malzeme aldım 2 kg buğdaydan yapmıştım ve buğday melzemelerin çokluğundan dolayı kaybolmuştu bu sene 1.5 kg buğdaydan yaptım ve o kadar bol da değildi malzemem maalesef
+1 yılİşiniz gücünüz maliyet para tek derdiniz para.. Tek derdiniz para...
01 Yorumla
+1 yılKaynamış suya eğilip 3 kere kuru meyve 3 kere kurubaklagil dersek aşure olur gibi
10 Yorumla- Devamını Gör (108)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 