Yeme & İçme Bi oturuşta 6 lahmacun yedim şimdi çok pişmanım, nasıl dengelerim :( ? Ahdwsf1 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor çok acıkmıştım üst üste yedim :/ Güncellemeler+1 yıl aç köpek karnım anca doydu arkadaslar Güncellemeler+1 yıl aç köpek karnım tekrar acıktı Bi oturuşta 6 lahmacun yedim şimdi çok pişmanım, nasıl dengelerim :( ? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Meyve ve sebze yiyerek 0 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Ocak batıran senin ismin artık buda sen sjdhdhttps://youtube.com/shorts/raFMtGQE870?feature=share 0 0 Yorumla
yargıccMERT Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 69% +1 yıl Afiyet olsun yiğenim limon sıkıp Yanında ayran da içtin mi? 0 2 Yorumla Ahdwsf1 +1 yıl evet Yorumla yargıccMERT +1 yıl Ulan varya sen bu hayatı yaşıyosun he Yorumla
Greenz Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 87% +1 yıl Birkaç gün hafif ye :) serinlikte yürüyüşe çık dengeler :) arada kaçamak iyidir 0 0 Yorumla
filinta1 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl bol su içtikten sonra ve sçtığın zaman dengelersin merak etme 0 0 Yorumla
Aşil_Han Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Bir 6 daha göm vücut bir anda şaşırır ve metabolizma tavan yapar 0 0 Yorumla
TipsizZüğürt Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl 6 lahmacun çok değilde alt alta yemen gerekiyordu 0 0 Yorumla
SugarChocolate Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Diğer günler kalori açığı vererek telafi edebilirsin :) 0 0 Yorumla
Plüton9 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Afiyet olsun ama 6 tane nasıl yedin oha ahsj 0 0 Yorumla
İnsansevmeyenejderya Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Afiyet olsun kdjdjdj salatadan devam 0 0 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Ben max 3 tane yiyorum 0 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl afiyet olsunsabah bir şey yeme dengelersin 0 0 Yorumla
Tamtakır___Kurubakır Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Ben 15-20 tane yiyorum pişman olmuyorum :D 0 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ayakta da 6 tane ye dengelenir 0 0 Yorumla
97Kerim97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. yuh nasıl yedi maks 2 3 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6b cevap paylaştı. Maşallah ne iştah var sende 0 0 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. 5 kere kalkıp bişi yemeden otur 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Tuvalete git çıkart onları o zaman 1 1 Yorumla skcikrak46 +1 yıl Mantıklı Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 648 cevap paylaştı. Olan olmuş şey etme fazla 0 0 Yorumla
Hatırlasevgilim55 Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 732 cevap paylaştı. Yörü yörü yol yörü 0 0 Yorumla
Adımıağzınaalma Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Çok aç olsam 2 tane yerim helal valla 6 yediysen:) 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,7b cevap paylaştı. Helal olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Meyve ve sebze yiyerek
Ocak batıran senin ismin artık buda sen sjdhd
https://youtube.com/shorts/raFMtGQE870?feature=shareAfiyet olsun yiğenim limon sıkıp Yanında ayran da içtin mi?
evet
Ulan varya sen bu hayatı yaşıyosun he
Birkaç gün hafif ye :) serinlikte yürüyüşe çık dengeler :) arada kaçamak iyidir
bol su içtikten sonra ve sçtığın zaman dengelersin merak etme
Bir 6 daha göm vücut bir anda şaşırır ve metabolizma tavan yapar
6 lahmacun çok değilde alt alta yemen gerekiyordu
İyi yapmışsın boş ver :D
Diğer günler kalori açığı vererek telafi edebilirsin :)
Afiyet olsun ama 6 tane nasıl yedin oha ahsj
Afiyet olsun kdjdjdj salatadan devam
boş ver afiyet olsun
Ben max 3 tane yiyorum
Ölmezsin bir şey olmaz
afiyet olsun
sabah bir şey yeme dengelersin
Ancak yalan soyleyin laf olsun
nasıl yedin ya nasıllll 🥺
Hala yaşıyor musun
Ben 15-20 tane yiyorum pişman olmuyorum :D
Ayakta da 6 tane ye dengelenir
yuh nasıl yedi maks 2 3
afiyet olsun yarasınnnnn xD
Maşallah ne iştah var sende
5 kere kalkıp bişi yemeden otur
Tuvalete git çıkart onları o zaman
Mantıklı
Olan olmuş şey etme fazla
Ben de dondurmayı bitirdim şimdi 🙁🙁
Bir sonrwki öğünü yemezsen dengelersin
Maşallah sende ne boğaz varmış 😀
Afiyet olsun. 😃
2 gün yemek yeme
Yörü yörü yol yörü
Bişi olmaz
Çok aç olsam 2 tane yerim helal valla 6 yediysen:)
Ohaaaaaaa
Soda
Hey maşallah
Yemeseydin
Oha hay maşallah
Helal olsun
Bende pişmanım
Afiyet olsun
aferim gü<zel
2 gün yemek yeme :D
Bizi de ye 🙄