sadece 1 yıl hiç bozulmadan kalsınlar istiyorum
karanlık ve serin bir yerde saklanacaklar (hakiki ahşap bir dolabın içinde cam kavanozlarda)
sadece 1 yıl hiç bozulmadan kalsınlar istiyorum
karanlık ve serin bir yerde saklanacaklar (hakiki ahşap bir dolabın içinde cam kavanozlarda)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
1 yıl kalmazlar hava alırlarsa bozulur buzdolabına koyarsan o zaman kalabilirler diğer türlü olmaz
denedin mi hiç
Her sene yapıyoruz annemle zaten
peki nasıl bir yerde saklıyorsunuz ve ne kadar dayanıyorlar aşağı yukarı 1 sene değilde maksimum ne kadar
Biz kalabalık aile olduğumuz için fazla yapıyoruz biraz anca yetiyor çünkü o yüzden hepsini yaptıktan sonra aldığı kadarını buzdolabına koyuyoruz ama ağzının güzel bir şekilde kapanması lazım hava aldığı zaman üstü pamuklanıyor koku yapıyor bozuluyor geriye zaten birkaç tane kalıyor onlarıda derin dondurucuya koyuyoruz diğer türlü normal dolapta bozuluyor hava alıyor buzdolabına koyarsan ya da derin dondurucuya uzun süre gider normal dolaba koyarsan 1 seneye yakın gider ağzını güzel kapatırırsan hava birkaç ay sonra hava almaması lazım
konserve için kavanoz kapakları neden tek kullanımlık oluyor?
İstersen sıcak suda bekletip sonra kurula o şekilde kullanılabilirsin her senede yeni almaya şart değil ağzı güzel kapansın diye hava almasın ve bozulmasın diye