Yeme & İçme Seninle iskender yemeye gitsek 1 porsiyon mu, 1.5 porsiyon mu yersin? Boavistaa Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 73 Yapay Zekaya Sor 1.5 Porsiyonu zorlarım 😌 Güncellemeler+1 yıl Acılı koymuşlardı önüme zar zor yemiştim, o aklıma geldi şimdi. Acılı sakın yemeyin 😕 Seninle iskender yemeye gitsek 1 porsiyon mu, 1.5 porsiyon mu yersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. 1.5 anca keser gadası 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. 1.5 yerim 0 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et FenomenGuru Yaş: 33 +1 yıl 1 porsiyonu bile zor bitiririm, çocuk menüsü falan olsun 😅 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Şkfbfbd Yorumla
secilsimsek Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Zorlasam 1.5 yerim hatta çok açsam ve yarışma tarzı birşeyse 2 bile yerim. 😂 burada ki 1'i bile yiyemiyorum diyen kızlarda ya yalancıdır ya da kemik torbası. 😁 0 3 Yorumla secilsimsek +1 yıl Hı kasıntı tipte olabilirler. 😁 Yorumla Boavistaa +1 yıl Yarım zor yiyorum diyorlar 🙄 Yorumla Boavistaa +1 yıl Utanıyorlar :D Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kardeşim bunlar ufak başlangıçlar. Double porsiyon gönder bana 0 3 Yorumla Boavistaa +1 yıl 2 Porsiyon yani :D Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Aynen öyle :D Yorumla Boavistaa +1 yıl Ekmeği az olursa gömerim :D Yorumla
Ildır35 Takip Et Xper 7 Yaş: 56 , eic 96% +1 yıl Ben 1 porsiyon.Beleş severler karşı taraf ısmarlayacak ise duble bile yer.Avantayı severiz. 0 0 Yorumla
__SimonDiyorKi__ Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kardeşim tebrikler.. Gece 2 de sorulması gereken soru budur 😅2 Porsiyon rahat gömerim 0 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Çok severim ama 1 porsiyonu iki saatte anca bitirebilirim sanırım. 0 5 Yorumla Boavistaa +1 yıl Kaplumbağa gibi yeme ya :D Yorumla VişneliBrowni_ +1 yıl Yok aslında hızlı yerim ama tadını çıkararak 😅 Yorumla Boavistaa +1 yıl Tadını hızlı yiyerek çıkaran ben 🤦 Yorumla VişneliBrowni_ +1 yıl Çok aç olursam bende tabisi bi de et görünce dayanamıyorum ete bayılırım Yorumla Boavistaa +1 yıl Şimdi özüne döndün :D Yorumla
Miséricorde Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gönül ister 1.5 olsun ama 1 porsiyonu anca yiyebilirim. 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Sağlık olsun be 😌 Yorumla
Ozanca32 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Kesinlikle yiyemiyorum o üzerine dökülen sos tiksindirrdi beni sana afiyet olsun 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Tek mi yiyeceğim? :D Yorumla
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl 1.5 zorlamak mıı çerez niyetine yerim ben o kadarını , midemde kara delik var benim 🕳️dfdfj 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Abartıyorsun birazcık sanki çidjdjdj
u OurangMedan Takip Et Master Yaş: 38 , eic 75% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Ismarlıyorsan 2 porsiyon ben ısmarlıyorsam yarım yerim. Fkr 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Yeriz 😌 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,1b cevap paylaştı. Biri bile zor bitiririm yarımdan biraz fazlası yeterli bence 1 0 Yorumla
Kömüüür Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 93% +1 yıl Acılı olmalı kesinlikle Ve ben zorla 1 porsiyon bitiriyorum 0 0 Yorumla
cryptoGuy Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 447 cevap paylaştı. 4 yıldır yiyemiyorum şu an 2 porsiyon gömerim soluksuz 0 0 Yorumla
Coraline-0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Şu anlık 1 porsiyon diyeyim. Belki orada daha fazla yerim😅 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. 2 Porsiyon 😅 Benden Para Çıkmayacak sa çok Güzel beleş 🤣 ama benden çıkarsa az yerim 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. 1.5 yer üstüne künefe gömerim ve 2 saat sonra acıktım derim 0 0 Yorumla
kurumeyvecanavarı Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı. ben şu ana kadar hiç 1 porsiyon yemedim çok özeniyorum 1 porsiyon yiyenlere 0 0 Yorumla
__MütefekkirSeyyah Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Bir porsiyon kâfi.. Fazlası bayar beni.. :)#Vesselam 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Altına azıcık pide , kenarına azıcık pilav , yoğurt ayrı kasede , et 5 porsiyon olsa yeter. :D 0 0 Yorumla
oOAloneMonsterOo Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Ya bırakın bu erkeklerin yanında ben yiyemem ben ciciyim.Sen ismarliosan getir 1.5 da doyasiya yiyelim zaten yiyemioz 😂😂😂löp löp 0 3 Yorumla Boavistaa +1 yıl Utanmayın ya :D Yorumla oOAloneMonsterOo +1 yıl İyi ki aç değilim yoksa burada firtinalar kopardı haha 😄 Yorumla Boavistaa +1 yıl Sakin :D Yorumla
Sevenbırbaşak35 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl 2 porsiyon varsa 2,5porsiyon ve yanında 1,5 litre buz gibi Dost ayran...😋 0 0 Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl 1 porsiyon yeter. 😃 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Evet :D Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl iskender olmuş 200₺ kimseyle yiyemem 🥺 0 5 Yorumla Boavistaa +1 yıl Ciddi misin? 😴 Yorumla merakettimmişte +1 yıl bir Bursalı olarak ciddiyim eminim güncel fiyatı 😀 ama hakiki yerinde hani şu dedemiz iskenderin kurduğu ilk yer zincirinde Yorumla Boavistaa +1 yıl Tek kişi için 200 TL verilmez ya 🙄 Yorumla merakettimmişte +1 yıl veriliyor işte ama acısı koyar 😂 Yorumla Boavistaa +1 yıl Vermem ki :D Yorumla
Gökkuşağımkayboldu0 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 79% +1 yıl Yarımi bile biteremem 0 3 Yorumla Boavistaa +1 yıl Minicik bir şey zaten :D Yorumla Gökkuşağımkayboldu0 +1 yıl Bende miniğim doyuyorum hemen Yorumla Boavistaa +1 yıl Minik şey seni Yorumla
mrfcanx1 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 88% +1 yıl 2 bile yerim kanka 😂😂 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Ekmeksiz olursa bende yerim :D Yorumla
Krykos Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Açken ben ben değilim 😂 1.5 alayım 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Ayıpsın :D Yorumla
aichaa Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl 1 porsiyonun yarısı sana kalır 0 9 Yorumla Boavistaa +1 yıl Destek atacağız yapacak bir şey yok :D Yorumla aichaa +1 yıl Benim yanımda olan erkek hiç aç kalmaz : ) Yorumla Boavistaa +1 yıl Yanında mı olayım hep yani? 🙄 Yorumla aichaa +1 yıl Arkamda olma yeter 🔪 Yorumla Boavistaa +1 yıl Yanında dedim zaten 🤦 Yorumla aichaa +1 yıl Tut elimi Yorumla Boavistaa +1 yıl Tuttum Yorumla aichaa +1 yıl 😏 Yorumla Boavistaa +1 yıl 😌 Yorumla
smirnoffRed Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bir buçuk... önden çorba içeceksek 1 0 3 Yorumla Boavistaa +1 yıl Çorba içilmez ya Yorumla smirnoffRed +1 yıl Baksana aşko kuşko kizlar bir porsiyonu bile bitiremez mis Yorumla Boavistaa +1 yıl Bakıyordum onlara tam çksjdjdj Yorumla
Rosse_ Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 332 cevap paylaştı. 1 porsiyon yeterli😅 0 0 Yorumla
ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 569 cevap paylaştı. 1 porsiyon yerim yanında buz gibi bir kola 😋 0 0 Yorumla
anonim22268 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl En sevdiğim yemek o yüzden ne kadar olursa yerim 0 0 Yorumla
u kakilakuku Takip Et Master Yaş: 102 , eic 44% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hıc acımam bakarım ıcabına ben 0 0 Yorumla
dikenliyıl Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 341 cevap paylaştı. Acısız 1 porsiyon zor bitiriyorum ben 0 0 Yorumla
bernayagmurr Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl 1 porsiyon bitiremem yarısını yerim anca 0 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı. Az pideli 2 porsiyon 😂 0 0 Yorumla
Ayyildiz28 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 73% +1 yıl Porsyonun maksimum 3 de birini yerim 0 1 Yorumla Ayyildiz28 +1 yıl Porsiyonun* Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. 1 porsiyon yeter gibi bana 0 0 Yorumla
cheekystaff Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 624 cevap paylaştı. 2 porsiyon. Aşşağısında gözüm doymaz 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hayatımda hiç yemedim , yemem 0 2 Yorumla Boavistaa +1 yıl Çok şey kaçırıyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anne karnından beri böyle yiyemiyorum Yorumla
34sultan34 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl 1 porsiyon neyine yetmiyor 0 3 Yorumla Boavistaa +1 yıl 1.5 Daha güzel :) Yorumla 34sultan34 +1 yıl Sıcaklar da ağır gelir Yorumla Boavistaa +1 yıl Uzun zamandır yemiyorum zaten Yorumla
Mesuttt54 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl 1,5 gömülür be rahat :) 0 2 Yorumla Boavistaa +1 yıl Net 😌 Yorumla Mesuttt54 +1 yıl ☺️☺️ Yorumla
privisk Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl 1 porsiyon bitiremem 0 5 Yorumla Boavistaa +1 yıl Destekte bulunurum Yorumla privisk +1 yıl Erkeklerin yaradılış sebebi bu Yorumla Boavistaa +1 yıl Aynı tabaktan yemedik demeyiz :D Yorumla privisk +1 yıl Hahah 😅 yemek yiyebiliyorsak, aynı tabaktanda yiyebiliriz demek Yorumla Boavistaa +1 yıl Uhu :D Yorumla
essekfaruk23 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yemeyi çok mu sevion 0 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Soru sormak için soruyorum 🐴 Faruk Yorumla
tuXba Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Iki bile yerim 0 6 Yorumla Boavistaa +1 yıl Eminiz? Yorumla tuXba +1 yıl Yerim ben, ac gelicegim icin ne var ne yok yerim Yorumla Boavistaa +1 yıl 1.5 Zor yiyorum da ondan dedim Yorumla tuXba +1 yıl Fil mideliyim Yorumla Boavistaa +1 yıl :D Yorumla tuXba +1 yıl 😊 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
1.5 anca keser gadası
1.5 yerim
1 porsiyonu bile zor bitiririm, çocuk menüsü falan olsun 😅
Şkfbfbd
Zorlasam 1.5 yerim hatta çok açsam ve yarışma tarzı birşeyse 2 bile yerim. 😂 burada ki 1'i bile yiyemiyorum diyen kızlarda ya yalancıdır ya da kemik torbası. 😁
Hı kasıntı tipte olabilirler. 😁
Yarım zor yiyorum diyorlar 🙄
Utanıyorlar :D
Kardeşim bunlar ufak başlangıçlar. Double porsiyon gönder bana
2 Porsiyon yani :D
Aynen öyle :D
Ekmeği az olursa gömerim :D
Ben 1 porsiyon.
Beleş severler karşı taraf ısmarlayacak ise duble bile yer.
Avantayı severiz.
Kardeşim tebrikler.. Gece 2 de sorulması gereken soru budur 😅
2 Porsiyon rahat gömerim
Çok severim ama 1 porsiyonu iki saatte anca bitirebilirim sanırım.
Kaplumbağa gibi yeme ya :D
Yok aslında hızlı yerim ama tadını çıkararak 😅
Tadını hızlı yiyerek çıkaran ben 🤦
Çok aç olursam bende tabisi bi de et görünce dayanamıyorum ete bayılırım
Şimdi özüne döndün :D
Gönül ister 1.5 olsun ama 1 porsiyonu anca yiyebilirim.
Sağlık olsun be 😌
Kesinlikle yiyemiyorum o üzerine dökülen sos tiksindirrdi beni sana afiyet olsun
Tek mi yiyeceğim? :D
1.5 zorlamak mıı çerez niyetine yerim ben o kadarını , midemde kara delik var benim 🕳️dfdfj
Abartıyorsun birazcık sanki çidjdjdj
Ismarlıyorsan 2 porsiyon ben ısmarlıyorsam yarım yerim. Fkr
Yeriz 😌
Biri bile zor bitiririm yarımdan biraz fazlası yeterli bence
Acılı olmalı kesinlikle
Ve ben zorla 1 porsiyon bitiriyorum
4 yıldır yiyemiyorum şu an 2 porsiyon gömerim soluksuz
Şu anlık 1 porsiyon diyeyim. Belki orada daha fazla yerim😅
2 Porsiyon 😅 Benden Para Çıkmayacak sa çok Güzel beleş 🤣 ama benden çıkarsa az yerim
1.5 yer üstüne künefe gömerim ve 2 saat sonra acıktım derim
ben şu ana kadar hiç 1 porsiyon yemedim çok özeniyorum 1 porsiyon yiyenlere
Bir porsiyon kâfi..
Fazlası bayar beni.. :)
#Vesselam
Altına azıcık pide , kenarına azıcık pilav , yoğurt ayrı kasede , et 5 porsiyon olsa yeter. :D
Ya bırakın bu erkeklerin yanında ben yiyemem ben ciciyim.
Sen ismarliosan getir 1.5 da doyasiya yiyelim zaten yiyemioz 😂😂😂löp löp
Utanmayın ya :D
İyi ki aç değilim yoksa burada firtinalar kopardı haha 😄
Sakin :D
1 porsiyon yeter ya
2 porsiyon varsa 2,5porsiyon ve yanında 1,5 litre buz gibi Dost ayran...😋
1 porsiyon yeter. 😃
Evet :D
iskender olmuş 200₺ kimseyle yiyemem 🥺
Ciddi misin? 😴
bir Bursalı olarak ciddiyim eminim güncel fiyatı 😀 ama hakiki yerinde hani şu dedemiz iskenderin kurduğu ilk yer zincirinde
Tek kişi için 200 TL verilmez ya 🙄
veriliyor işte ama acısı koyar 😂
Vermem ki :D
Yarımi bile biteremem
Minicik bir şey zaten :D
Bende miniğim doyuyorum hemen
Minik şey seni
2 bile yerim kanka 😂😂
Ekmeksiz olursa bende yerim :D
Açken ben ben değilim 😂 1.5 alayım
Ayıpsın :D
1 porsiyonun yarısı sana kalır
Destek atacağız yapacak bir şey yok :D
Benim yanımda olan erkek hiç aç kalmaz : )
Yanında mı olayım hep yani? 🙄
Arkamda olma yeter 🔪
Yanında dedim zaten 🤦
Tut elimi
Tuttum
😏
😌
Bir buçuk... önden çorba içeceksek 1
Çorba içilmez ya
Baksana aşko kuşko kizlar bir porsiyonu bile bitiremez mis
Bakıyordum onlara tam çksjdjdj
Bilmem açlık durumuna bağlı
2 yerim teşekkürler 😂
1 porsiyon. Onun da yoğurt ve et kısmını yiyorum sadece 😅
2 de gitsin direk 1.5 nedir
1 bile bazen bitiremiyorum.
Çok açsam 1.5 yerim
1 porsiyon yeterli😅
1 porsiyon beni şişirir, kafi.
1 porsiyon yerim yanında buz gibi bir kola 😋
En sevdiğim yemek o yüzden ne kadar olursa yerim
1.5 gömerim hiç affetmem
Hıc acımam bakarım ıcabına ben
Ok acılı yemeyiz
Acısız 1 porsiyon zor bitiriyorum ben
1 porsiyon bitiremem yarısını yerim anca
Az pideli 2 porsiyon 😂
Porsyonun maksimum 3 de birini yerim
Porsiyonun*
1 porsiyon yeter gibi bana
2 porsiyon. Aşşağısında gözüm doymaz
Hayatımda hiç yemedim , yemem
Çok şey kaçırıyorsun
Anne karnından beri böyle yiyemiyorum
Bırak biri, bir buçuğu yarım porsiyonu zor yerim.
Bir yeter hepsini bile yiyeyem zaten
1 porsiyon yeriz 😅
1 porsiyon neyine yetmiyor
1.5 Daha güzel :)
Sıcaklar da ağır gelir
Uzun zamandır yemiyorum zaten
1,5 gömülür be rahat :)
Net 😌
☺️☺️
1 porsiyon bitiremem
Destekte bulunurum
Erkeklerin yaradılış sebebi bu
Aynı tabaktan yemedik demeyiz :D
Hahah 😅 yemek yiyebiliyorsak, aynı tabaktanda yiyebiliriz demek
Uhu :D
Yemeyi çok mu sevion
Soru sormak için soruyorum 🐴 Faruk
Iki bile yerim
Eminiz?
Yerim ben, ac gelicegim icin ne var ne yok yerim
1.5 Zor yiyorum da ondan dedim
Fil mideliyim
:D
😊
Senin tabaginin ucundan iki lokma yerim