Erkek arkadaşımla ilk buluşmamızda pizza yemiştik. Bana sen şimdi onu bitiremezsin dedi ama ben hepsini gömsün. lffdlşkppı O beni prenses peri sanıyoooor. 😂

Erkek arkadaşımla ilk buluşmamızda pizza yemiştik. Bana sen şimdi onu bitiremezsin dedi ama ben hepsini gömsün. lffdlşkppı O beni prenses peri sanıyoooor. 😂

Bir kere bir kızla ilk buluşmaya gittim. Hani ilk buluşma ya, güzel bir mekan ayarladık. Nezaketen ne yersin dedim, büyük boy pizza ve mega boy patates istedi. Siparişe değilde hepsini yemesine şaşırdım.
Sen zaten kilolu kızsın, neden bu kadar yiyorsun anlamadım. Hem de ilk buluşmada.. Neyse ki son oldu 😆
Öyle yaptığı için mi bidaha görüşmedin yoksa baska bir sebepten mi hoşlanmadığın için mi bidaha görüşmedin yoksa böyle yapması mi seni soğuttu boyle yapmadi hoşlanmamanda ne kadar etkili oldu
@Geologicalengineer bu hareket hoşuma gitmedi.. Tabi yemekten sonra başka mekanlara gidelim dedik, gittiğimiz başka yerde çay yanında tost felan da yedi 😄
Yok artık yaa. Peki eğer bu ayıbı yapmasaydı ondan hoşlanırmıydın
@Geologicalengineer bir şansı olabilirdi tabiki
Bişey sorabilir miyim özelden
Erkeklerin önünde minnak takılmaya çalıştığınız için, kız kıza nasıl olduğunuzu ya da yalnız başınıza nasıl olduğunuzu bir görseler benim gibi. Nasıl canavarları kırmaktan çekinmekle gereksiz yere uğraştıklarını anlarlar. (Üniversite kız yurdunda elektrikçiyim oradan biliyorum vahşiliğinizi 🤣)
başka ne biliyorsun? :D
Kızların ağzının çok bozuk olduğunu a*q diye sıkça küfür ettiklerini 🤣
Merhaba sana bisey sorabilir miyim
Sorr
Gerçekten ilginç bir düşünce.😅 ben normal düzeyde yerim, mesela büyük boy pizzayı zorlasam bitiririm. Ama bir kız arkadaşım var 2 dürümü yedikten sonra bir tane daha gömer miyiz diyince şaşırdim. Ondan daha çok yiyen erkek bile görmedim.
Beni görmemiş erkek düşüncesidir. Kaç kilo olursam olayım kendimin üstünde bir performans sergilerim ve doymaktan korkarım sevdiğim yemek varsa. . Yanımda mıymıntı mıymıntı yemek yiyen insan da canımı sıkar 😂
Cevap
60Cevap
Minik minik yedikleri için olabilir. En azından birilerinin yanında.
Kilolu kızların bu laflarına kesinlikle inanmıyoruz.
Kilosuz olanlarınkine de inanmayın
@çᴀʟıᴋᴜşᴜғᴇʀɪᴅᴇ Yarasın derim.
kendi adına konuş
@xPsychopath olur
Kas kütleleri daha düşük olup kalori ihtiyaçları daha az olduğu için ama genelleme yapmak doğru değil.
Açıkçası 47 kiloyum boyum da 1.55 3 farklı besinler kendime porsiyon hazırlıyorum karnım da gayet doyuyor. Ama annem ne yedin de doydun diyor. Diğer türlü dışarıdan bir şey yersem örneğin bir bütün pizza, sadece 2 dilim artar ama yiyoruz yani o kadar da kuş değiliz 😂😂
Herkes kendine göre tüketir kızlar genelde bu yönde daha dikkatlidir kilo açısından
Aynen öyle. Herkesin ağırlığına göre bir mide büyüklüğü var.
Yanlış düşünüp yanlış sanıyorlar istediğim kadar yerim
Çünkü kızların %70 i erkeklerin yanında cool gözükmek istiyorlar. o yüzden de erkeklerin aklında kızlar az olarak yiyor gözüküyor.18 yasımda çalıştığım yerdeki cocuktan hoşlandıgım için 1 küçük porsiyon yiyiyordum o da neden az yiyorsun falan derdi abisi ise siz burada az evde tencere diplerini sıyırıyorsunuz derdi tüm sırrı bozmuştu mdkdkkdkd
E doğru sanıyorlar. Erkekleri kolay doyuramazsın, kadınlar öyle değil. Fark edersen erkekler kadınlardan çok daha fazla yiyor, masaya aynı anda oturup kalkmaları yanıltıyor olabilir ama porsiyon boyutuna ve sayısına dikkat ederseniz fark edersiniz.
Sizi bilmem ama benim lokmalarım gerçekten kuş kadar 🙈😂ama benim 10 lokmamı tek seferde yiyen kız arkadaşlara da şahit olmadım değil hani 🙈😂😂😂 aklıma Celâl &Ceren filmindeki pizzayı dürüm yapıp yiyen kız geldi 😂😂😂
Sen balina gibiysen biz n'apalım? Genel olarak fiziksel yönden kızlar kendini erkekler kadar yormadığından çok yemek yemeye ihtiyaç duymuyorlar ki bu bi' kenara zayıf olmak için yemeklerinden kesiyorlar. Mantıken kızların daha az yemesi garipsenecek bi' durum değil, normalleşti.
ay kız erkler bilmiyo ondan hani kızları hep az yiyen kibar yiyen olarak görmüştür bu onların suçu değil sende öğret kendini ona ben böyleyim felan filan yani
52 kiloyum tek seferde 2 Teksas hamburger yiyorum menü olarak. Ancak beni görenler çok az yediğimi zannedip eğleniyorlardı zamanla arkadaşlık bağları güçlenip bir yemek yediğimizde hepsi bakakalıyordu 😃
Otomatik olarak zihin kilolu birini gördüğünde çok yediğini zayıf birisini gördüğünde az yediğini düşünüyor ancak teferruata baktığımızda metabolizma kronik rahatsızlıklar vs hepsi birer etken bunu da unutmamak lazım 😊
Kız boğazı, kaz boğası demiş Atalarımız kızlar hiçte az yemez makarnanın yanına ekmek gömen arkadaşım var boyu 1.67 falan acayip yiyor öyle böyle değil ama boy uzun olduğu için belli olmuyor kiloları çevrem de gördüğüm tüm kızlar öyle erkekler diziler deki kadınlarla karıştırdı sanırım 😂
@Uye888882 Kadına göre uzun boy bence 1.55'lik cüce değil en azından
Sen çok yediğini mi sanıyorsun? 2 büyük pizza üstüne, 2 çift lavaş dürüm çiğ köfte yiyebilen canlılarız biz 😅
Genel olarak az yediğimiz doğru bence. Bizim çok sandığımız onlar için normal bir öğün oluyor. İstisnalar vardır mutlaka ama genel olarak bu şekilde
Ben de davet gibi kalabalık yerlerde utancımdan yiyemem
eve gelince yemeğe saldırıyorum sonra
Genellemek yanlış olur. Ben hiç te öyle sanmıyorum. Cesareti olan kızlar çok da güzel yiyorlar. 😎
kuş kadar yediğimde oluyor bu çok sık , ama ayı gibi yediğimde oluyor😀 kızları insani şeyleri yapmaz zannediyor bunlarda
Kızlar normal de
Erkekler aşırı yiyor abi. Nasıl doymuyorlar ya.
Ilk bulusmada aç kalirim
Ikinci bulusmada salata
Ücüncü bulusmada 2 li pide gömuyorum 😄
Bizden çok yedikleri doğru evlenince koca parası yedikleri için o yüzden tombik oluyorlar 😂😂😂
Sadece bir öğünde 1 porsyon konya tandır 1 poesyonda etli ekmek yedim varsa benim gibi yiyen o zaman algımı değiştireyim
Kalıba göre değişir ama kızlar genelde minyon ve küçük olduğu için ağzıda mideside ufak oluyor. Bkz:ben tam 46 kiloyum. Etsizim , mutluyum
Ben öyle düşünmüyorum 7 ay önce benim yedigim tavuk porsiyon bi kizda aldi yedi biraz sasirdim kız zayiftı bide😅
Desene çocuk karşımda şok oldu diye😂😂
Zarif bir bedenimiz olduğu için herhalde az yedigimizi düşünüyorlar.😆
Çok mu yiyorsun
Ben zaten dolu dolu fazlasıyla yiyemiyorum istesemde yiyorum bi yerden sonra şişiyorum
Yiyemiyorum*
Miden küçük
Bazen iştah açılıyor tam bisiler yiyorum bir hafta kadar bazen yiyesim gelmiyor ya
Bende öyle oluyorum
O zaman da ölu balik hibi oluyom
Vitamin al
Vitamin kapsül içmek istemiyorum ya meyveden alsam hangisinden alicam
Şeftali
D vitamini al damla
Ya bi soru vardı penis boyunu tahmin etmenin yolu çok merak ettim nasıl söylesene
Yahu hayal gücünü kullan her şeyi de bana sorma ya.
D vit de hiç sevmem
Şeftali de bulunmuyor
Anlamadım işte merak ettim bir kadın olarak sana sordum hayal ederekmi biliyorsun😅🙈
Erkekler hep abartır boyunu birde
Şeftali tam yaz meyvesi bol ya bide şimdi
Ben hiç denk gelmedim şeftalice
E tabi hayal ederek sen ne sandin
Ben çok severim annem pazardan almış hatta bu gün yarma sulu
Ne biliyim taktik falan nasıl merak ettim
Uzun boylukarın uznmu hayal ediyorsunuz ya da yaplıların
Minyon tiplilerin kısa falan
şu an şeftali yiyorum hatta resim atardım ama burdan atamıyorum
https://images.app.goo.gl/wgSnF8SbopiXEJL57 bunun gibi sanırım dur bakım neymiş bu
Heh doğru şeyi atmışım
Böyle üzerine düştüğünü hayal etmek işte
Şeyinin üstüne düşme kırarsın bide😅😅🙈🙈
Resim nasıl attın bu arada
Benim sorumdan konuşalım da bari burdaki arkadaşı rahatsız etmeyelim
Onu ben dusunmucem öğrenmek isteyen düşünsün
Sem ne attin hiç bakasım da yok
Anladım zaten Türkiye ortalama 12-14cm gerisi yalan ya da istisna
Hatta 11-14 dü
Bizde göğüsleri tahmin ediyoruz
Hayal gücüne gerek yok ama😅😅
Hayal gücün olmadan kolayca tahmin edemezsin zaten😉
Ederim☺️
Yaw tabi tabi inandım bende
Ya belli oluyorki neden etmiyiyim
Önde 2 tane şey
Senin kafan mi güzel sabahtan beri yapmadığın yorum kalmadı
Özelden yazsam olur mu
Seninle sohbet güzel
Burdan et etceksen
Yazma
Yani öyle az yiyen kız çok erkek arkadaşın da haklı aslında ama iş yeri, cafe, restoran vs yerlerde hapur hupur yiyen çok görüyorum.
O tam bir efsane.. 😂😂 Ne kuşu. 50 kiloluk bir kızın karşımda çift porsiyon adana yemesini seyrettim. Bana mısın demedi. Üstüne salata tatlı vs…😂😂
Evet genelde kadınlar az yiyormuş gibi bir düşünce var ama en son kahvaltıya çıktığım da bu düşünce değişti
Erkek arkadaşımla pizza almıştık aksine ben yedim, o 3 parça yiyip bırakmıştı🙄 bana hep az yiyorsun derdi ama o benden daha az yiyordu👎🏻
Bence acemiler öyle düşünüyor 🤣🤣 yoksa ben neler neler yiyebilir biliyorum ve can boğazdan gelir rahat yemek yiyen kızdan zarar gelmez
Valla gayet hunharca yiyorum aşko kuşko olamadık hahaha😅
Bazı minyonlar hariç diğer geri kalan minyonlar az yiyor ekonomik boy
Açlıktan öldükleri zamanda bile kuş kadar yemeye çalışarak kibar (!) olduklarını kanıtlamaya çalışan kızların bizzat kendileri yüzünden olabilir.
Çok yemek aptallıktır. Eğer günde 3 saat fıtness aypıyorsan ağırlığa kardiyoya giriyosan beslenmen farklı...
Sedanter yaşıyosan beslenmen farklı olmalıdır. Sidik yarışını aptallar yapar.
Öyle gördük çevremizde naif ince belli formuna dikkat eden pelinsular öyle yiyor
Ay evet ya, rahatça bi yiyemiyor çoğu kadın.
Kime göre az veya çok o tartışılır da açken çok başka oluyorlar tanıyamıyorum
İki lokma yese nolur öyle tipler oluyor ki beynini kemiriyor.
Madem az yemiyorsun niye kilo almıyorsun kardeşim ben ne yesem yarıyor
cunku erkeklerin yaninda o sekilde, yani kus gibi yiyoruz. Ama eve gelince lup lup goturuyoruz. :)
Ta ki aralıksız 6 adet lahmacun gömdüğümü görene kadar
@vitalife 6 taneyle doyuyorum ama doyduktan sonra da devam edebilirim yemeye. Lahmacun kırmızı çizgim
@vitalife yoo dengeliyorum
@vitalife ben sinirli biriyim bana detay sormayın
Çalıştığım yerde bi kız var gün boyu yemek yemiyor tam zihinsel özürlü
Yok ya kamyon şöforü gibi yemek yiyenleri gördüm.
Kuş kasar az değilde erkeklere göre daha az yiyoruz
Çağımızın sorunu OBEZİTE + sığır gibi yemek yemek..
Yok valla benim hatun baya sağlam yer yıkıcı ekip olarak tanırlar bizi
Istahla bolca yiyen kızları izlemek bile keyif veriyor. Miymıy sevmiyorum 🤭
İnsandan insana değişebilir, algı çoğunluğa göre oluştuğundan olabilir.
Çünkü kızlar onlara göre küçük varlıklar diye düşünüyorum
Bana göre çoğu az yiyor. Ama normal bence kararınca.
Evleneceğim kadının benim gibi iştahlı olması temennimdir 😀
Kuş kadar ağız olarak okudum.. bu arada cevabım yemesinler diye
🤣🤣🤣 ne bileyim valla biz beraber alışveriş yaparken sevgilimle marketten falan alırım sonra yiyemem bölüşürüz bazen çok doyuyorum bazen de ona vermeden ben. kendim. yiyorum
erkekler genelde beklemez kızın kendisi kadar yemesini
Ben de bazı kızların kuş kadar az yediğini düşünüyorum ahshshsh. Çok zayıflar çünkü.😂
Yalnış sanıyorlar boğazıma düşkünüm yemek yemeği severim valla 😃
Valla ben baya iyi yiyorum, bir dönem yeme bozukluğu yaşıyordum abartmıyorum bir iki kilo yiyormuşumdur. Ne bulduysam
Ben bazen aşırı çok gediğini sanıyorum ve patladım diyorum. Sevgilim hiçbir şey yemedin diyor sonra bakıyorum yediklerime hiçbir şey yememişim
ama öyle benim atıştırmalık olarak yediğimi onlar ögün olarak yiyorlar
@elifuli kuşta bir hayvan sonuçta :)
Şahsen en az 5 lahmacun yerim tek seferde. 1 - 2 dişimin kovuğuna yetmez o yüzden evde kendim pişiriyorum tıpkısınn aynısı oluyor nefiss🤗😋. Bunu da fındıklıktan yazıyorum :D
Az yiyoruz diyorlar ama yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?