Alkolü keyifli olduğunuzda mı, yoksa efkârlı oldugunuzda mı alırsınız?

Ben genelde keyif için alıyorum moralim bozukken içersem çarpıyor, keyfim yerindeyken içersem banamısın demiyor bu bünye🍻🥂🍸

Alkol olarak ne tüketirsiniz... Whiskey, Rakı, Bira, Vodka ve Tekila tercihlerim.

Alkolü keyifli olduğunuzda mı, yoksa efkârlı oldugunuzda mı alırsınız?
Alkolü keyifli olduğunuzda mı, yoksa efkârlı oldugunuzda mı alırsınız?
Cevapla