Ben genelde keyif için alıyorum moralim bozukken içersem çarpıyor, keyfim yerindeyken içersem banamısın demiyor bu bünye🍻🥂🍸
Alkol olarak ne tüketirsiniz... Whiskey, Rakı, Bira, Vodka ve Tekila tercihlerim.

Ben genelde keyif için alıyorum moralim bozukken içersem çarpıyor, keyfim yerindeyken içersem banamısın demiyor bu bünye🍻🥂🍸
Alkol olarak ne tüketirsiniz... Whiskey, Rakı, Bira, Vodka ve Tekila tercihlerim.

tadını sevmediğimden ötürü keyifliylen içmem içersemde bira içerim bira dışında hiçbir alkolün tadını sevemedim rakı viski votka bedava verseler içemem hııı içerim ama hiç keyif almam
hiç sevemedim tadını, hertürlü içkiyi içtim ama hiç severek keyiften içtiğimi hatırlamıyorum hatta tadını o kadar begenmiyorumki kafaya dikip bir an önce bitsinde bitsin şu işkence kafama girsin sarhoş olim modunda içiyorum bu yüzden içkiyi bırakmakla çok doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum
Efkârlıyken alkol almanın Allah'a isyanda bulunmak olduğunu düşündüğüm için efkârlıyken alkol almam. Keyifliyken alırım ki; keyfime keyif katsın ve o keyifle şükredeyim.
Cevap
6Cevap
Keyifli olduğum zaman. efkarlıyken sigara
Efkârlı iken içme bence çarpar🙂
Şükür kullanmıyorum kullanmayı da düşünmüyorum 🙂
Hiç bir şekilde alkol almam... Asitli içecekleri bile tüketmiyorum..
Sağlığa zararlı olan hiç bir içeceği kullanmıyorum..
Hayat alkol gibi zaten. Efkar da var keyif de. İç gitsin.
Ben alkole zaafım var mutlu olsamda içerim üzgün olsamda içerim 🥰
Teşekkür ederim şimdi bile içiyorum anladın 🤭☺️
Sende kafa denksin belli😁
Rica ederim
Keyften denedim birkaç kere
İçmek istediğimde😀
Valla ilaçlarım bittiği gün şampanya patlatacağım o durumdayım. Buz gibi bir birayı bir solukta içerim herhalde ama bitmedi bu ilaçlar.
Fon dip mi yapsam 🤣
Toplu katliyam
Sicak şarap seviyorum o kadar
Ben keyifliyken alırım
babuş hiç farketmez her türlü alırım
Yarasın dayı :)
İkisinde de içerim
İçince otomatik gülüyorum
Haha bazen dağıtıyorum 😅
Keyiften içtiğimi hatırlamıyorum hiç
Bulunca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?