Ben nefret ediyorum ya. İçince bazen dozunu kaçırıyo insan içtikçe içesi geliyo ama ders olsun hâla kusuyorum kendime gelemedim. Arkadaşım sarhoş olalım diye tutturdu hadi dedim neyse olalım madem ama berrrrrbat hissediyorum hâlâ bi daha asla bu kadar içmem.
Niye insanlar sarhoş olmayı sever ki ya çakır keyif iyidir işte.
Siz seviyo musunuz sarhoş olmayı?
Niye insanlar sarhoş olmayı sever ki ya çakır keyif iyidir işte.
Siz seviyo musunuz sarhoş olmayı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Hayır alkol sevmem gadası
Evet alkol seviyorum
Asla zil zurna sarhoş olmam çakır keyif kıvamına gelir o seviyede korurum kafamı.
Ben de hep öyleydim de, bilincimiz gitsin biraz dedi fondip yaptik full sonuç hüsran
Ders olmuş buda bir şey :)
Çok içerim ama çok nadir sarhoş olurum. Bir kontrol mekanizmam var. İpin ucunu kaçırmam.
hiç alkol kullanmadim
Yavaş paşa yavaş soruyu soralı 15 sn oldu nasıl 15 sn de cevapladın ben şok
Bende şimdi girdim siteye ama 15 saniye az bir süre değil ksksk
Hiç içmemek daha iyi, günah sonuçta
alkol kullanmam
Sevmiyorum ayık olmak daha güzel
Hiç o kadar çok içmedim hayatta
Hayır dozunda içerim
Hayir
Hiç alkol almadım