Yeme & İçme Kahvenizi tek mi, yoksa sohbet eşliğinde mi içmeyi seversiniz? Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et Guru Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Ben bu gün tek içiyorum😏Gününüz lokum gibi tatlı geçsin🙏🏻 Kahvenizi tek mi, yoksa sohbet eşliğinde mi içmeyi seversiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Yalnız seviyorum konuşacak kimse olmadığı için 1 0 Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Gününüz güzel geçsin. Birileri ile sohbet ederek içmek ayrı keyifli tabi ki. 1 1 Yorumla Yecüc_Mecüc_7979 +1 yıl Teşekkür ederim, hepimizin günü güzel geçsin 🙏🏻 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Kahve varsa gerisi fark etmez 1 0 Yorumla
Şişkoletta Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 450 cevap paylaştı. Her türlü severim 1 0 Yorumla
whereismymindamk Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 322 cevap paylaştı. sohbet esliginde 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yalnız seviyorum konuşacak kimse olmadığı için
Gününüz güzel geçsin. Birileri ile sohbet ederek içmek ayrı keyifli tabi ki.
Teşekkür ederim, hepimizin günü güzel geçsin 🙏🏻
Sohbet eşliğinde daha keyifli oluyor
Ailem ile içmeyi daha çok seviyorum
Tek içmeye alıştım. Sıkıntı yok..
Kahve varsa gerisi fark etmez
Her türlü severim
Bir şey izlerken içmeyi severim
sohbet esliginde